Jospa mä nyt laitan jonkulaista projekti kertomusta tästä.
On ensimmäinen oikea harrastejenkki mulla.
Vähänhän tää kiinnostus alko kasvaa ton sbc350 rakentelujen myötä. Auto on viimeeksi leimattu 98 ja on vuosituhannen taitteesta seisonut metsänreunassa. Muistin auton vielä siellä olevan ja aloin kyselee olisko kaupan. Auton edellinen omistaja oli viime keväänä lähtenyt pilven reunalle harpun soittoryhmään. Papereiden saaminen autoon olikin aikamoinen savotta. Auto olikin Lahden kaupungin nimissä,kun se ilmeiseti on aikoinaan hinattu hylkyautona varikolle edellisen omistajan hieman hämärän elämäntyylin takia. Jotenkin kaveri on saanut auton sieltä haettua pois. Kukaan ei ole enää kertomassa miten. 5 Kuukautta kyseltiin ja tsättäiltiin yhdelle sun toiselle virkamiehelle ja loppujen lopuks eilen on saatu kaupungilta luovutuskirja.
Auto on mitä suuremmalla todennäköisyydellä tullut uutena suomeen 6 koneella ja rattimanuaalilla. Sittemmin ajan saatossa vaihtunut ryppyreuna 8 ja lattiamanuaaliin. Auton ulkonäkö on hirveen ja järkyttävän rajamailla kun varmaan jokainen edellinen omistaja on sen maalannut oman värisekseen ja kaikki huoriutuu tällähetkellä irti. Vaikka auto on levännyt ulkona sen 15 vuotta,niin tolkuttoman mätä se ei ole. Toki hitsattavaa löytyy. Ihan käsiin tämä ei tule valmistumaan.
Moottori on vuosien myötä hirttäytynyt kiinni seisonnassa. Se toki saa siirtyä toisen koneen edestä pois.
Aloitetaan kuvilla leposijasta josta sen löysin.
Plymouth Belvedere 64
Re: Plymouth Belvedere 64
Sitten seuraavia kuvia kun auto on tuotu juurikin joululahjaksi kotipihaan ja näytetty sille hieman painepesuria.
Joo,mä tykästyin kanssa korimalliin. Ja toinen mikä vaikutti ostamiseen oli se että auto oli hyvinkin edullinen Tästä ei ole tulossa täysin alkuperäisen näköinen peli. Joitain mielessä pyörineitä ideoita koitan,mutta korilinjoihin ei mennä koskemaan.
Suora akseli eteen ja 21 ja HODGES DODGES punasella kylkiin ja monimonikymppi pellin alle.
BMW M5 SBC 1993
Laitetaan sit viel tämän päiväset kuvat kun on päästy vauhtiin ku on antanut kelit myöden puuhastella
Ovenkahvat poistuu kokonaan ja alle olis tulossa 20" pinnavanteet.
Ihme ettei oo tollasessa heinikossa ihan kokonaan kadonnut pohja ja helmat..
- ricothekidd
JEAH! uusia rojekteja tännekkin foorumille, tämä on kyllä herkku korimalli!
Joo mä kans ensin meinasin että helmat on aivan mädät,mutta itse helmoja ei tarvitse edes paikata. Ne on kivikovat. Ricothekidd huomasin että olet ilmeisesti tuossa miekkiö hot rodissa. Tää mun projektihan majailee miekkiössä ja siellä sitä puuhaan.