Tilasin Transgo:n kunnollisen shift kitin ja vielä sellasen masterkitin missä tulee raudat, levyt, tiivisteet, panta ja laakerit ym tilpehöörit
niin on sitten kaikki uutta..
Laatikkoa siivosin ylimääräsistä korvakkeista, menee jo paremmin paikalleen mutta silti on tehtävä tilaa vaihteistotunneliin. Pitää
melkein saada moottori paikalleen että saa kunnolla merkattua paikat.
Pesin koko askin höyrypesurilla niin on vähän mukavempi sit käsitellä sitä..
Muistin et mulla on 4 vaihteisen automaatin räikkäshifteri jossain tallin uumenissa ja löytyhän se!
Purin mazdan shifterin veke ja mallailin "uutta"
Kuorta kun tollekkaan shifterille ei ollut niin väänsin rosterista tollasen mittaristopaneeliin mätsäävän kopan/juomatelineen
Motonetistä kävin hakemassa oikeanlaisen jakohihnan kun tuo aiemmin haettu oli liian kaponen, nyt pääsee
siis jatkamaan motin kasaustakin..