Mä saan yhden läppärungon ensviikon alussa, jos se toimii niin piisaa, jos ei niin tuun hakee sulta sit toisen
Tänään vaihtelin aikani kuluks öljyt ja korjasin konetilan alkuperäsen valon
S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Dodii, 4.3 tbi läppärunko löyty. Putsailin ja poistin paineensäätimen käytöstä kun tää tulee nyt sitten ulkoisella säätimellä.
Asennusvalmis:
Asennusvalmis:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Perjantain kunniaks raapasin vanhan läppärungon veke
Astron läppärungosta puuttu kierrereijät kaasuvaijerin vivustoille
Ton verran joutu porttaan isommaks reikiä
Möntti paikoillaan:
Laitoin vielä ulkoisen paineensäätimen mutta se antaa iha liikaa painetta ilman alipaineletkua ja
täyskaasullakin menee sikarikkaalle. Pitänee hommata toisenlainen säädin tai sitten modata tätä
nyt ensalkuun. Mutta pienellä testilenkillä tuntus kyllä et olis tullu huomattavasti lisää voimaa koneeseen!
Onhan tossa vielä TPS ja IAC säätö ihan pielessä, pitää nekin säädellä kohdilleen..
Astron läppärungosta puuttu kierrereijät kaasuvaijerin vivustoille
Ton verran joutu porttaan isommaks reikiä
Möntti paikoillaan:
Laitoin vielä ulkoisen paineensäätimen mutta se antaa iha liikaa painetta ilman alipaineletkua ja
täyskaasullakin menee sikarikkaalle. Pitänee hommata toisenlainen säädin tai sitten modata tätä
nyt ensalkuun. Mutta pienellä testilenkillä tuntus kyllä et olis tullu huomattavasti lisää voimaa koneeseen!
Onhan tossa vielä TPS ja IAC säätö ihan pielessä, pitää nekin säädellä kohdilleen..
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
herrakani wrote:Jee! Kaikki pitää virittää, aina.
Annappa tuolle vähänkää mielenkiintonen auto ja pakota se pitämään se vakiona
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Pikku-Kalle wrote:herrakani wrote:Jee! Kaikki pitää virittää, aina.
Annappa tuolle vähänkää mielenkiintonen auto ja pakota se pitämään se vakiona
Älä prkl
Täytyyhän sitä jotain tehdä kun uudet katumaasturit hyppii silmille työmatkalla..
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
No se on kyllä hyvä pointti. Eihän sitä kärsi jäähä kaskaille.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Mitä kummallisempi auto alla niin sen varmemmin eka ajatus on et miltähän tää näyttäis turboahdettuna, madallettuna ja erikoisvanteilla....
BMW M5 SBC 1993
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Aloin modaamaan paineensäädintä. En kerenny tänään muuta kun leikkaamaan plasmalla tollasen adapterin
pumpun alaosaan jolloin jousi jää löysemmäks ja paine pienemmäks, tai ainakin toivon mukaan
Huomenna testiä..
pumpun alaosaan jolloin jousi jää löysemmäks ja paine pienemmäks, tai ainakin toivon mukaan
Huomenna testiä..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Tein loppupelissä 3mm alumiinista shimmin tohon paineensäätimeen että jousen sai jopa ihan
väljäks kolisemaan sinne mutta silti ei mee alle baarin paineet. Eli hommattava on
toisenlainen säädin. Muutenkin piti jättää se jousi sinne vähän tukemaan ettei se säätimen
kalvo repeä?
Säädin winaldl ohjelman avulla tps anturin niin että kaasupoissa voltit on 0.47v mitä on mainittu
suunnilleen sopivaks.
Kävin tankkaa tankin täyteen e85:sta ja toimii aikas hyvin, tosin täyskaasulla menee vieläkin
rikkalle ja joutokäynnilläkin winaldl ohjelma näyttää "rich flaggia"
Mut heti tuli yks päänahka volvosta, ihan kiva parannus tuli alavääntöönkin tolla
läppärungolla
väljäks kolisemaan sinne mutta silti ei mee alle baarin paineet. Eli hommattava on
toisenlainen säädin. Muutenkin piti jättää se jousi sinne vähän tukemaan ettei se säätimen
kalvo repeä?
Säädin winaldl ohjelman avulla tps anturin niin että kaasupoissa voltit on 0.47v mitä on mainittu
suunnilleen sopivaks.
Kävin tankkaa tankin täyteen e85:sta ja toimii aikas hyvin, tosin täyskaasulla menee vieläkin
rikkalle ja joutokäynnilläkin winaldl ohjelma näyttää "rich flaggia"
Mut heti tuli yks päänahka volvosta, ihan kiva parannus tuli alavääntöönkin tolla
läppärungolla
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests