Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Noniin. Vasaroiminen autto, ei halkeillu enää hitsaukset. Nyt olis AIR-jutut ja kansipultin mutkat suurinpiirtein täytetty, sit pitäis vinguttaa muotoon vielä ja aloittaa imupuoli. Ja myöhemmin sitten toinen kansi. Yök. Rautakansien porttaaminen ei oo kyllä mun top 10 -puuhissa vieläkään.
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Tällastakin tässä piirtelen, katsotaan saanko teetettyä jossain iisisti. Varmaan joku 10-12mm olis hyvä, mistälieteräksestä. Käynen kysymässä mitä romiksella on tarjolla ainakin.
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Näin paljon lähtee imusarjasta kamaa verrattuna vakioon. Korkeudesta 8,5mm, leveyttä pari per puoli, kaasarin reikä muuttaa muotoaan ja kanavista menee jyrkimmät kulmat suoremmiks.
Kaasariaukkoon tulee vittuna epoksia ja tuollainen Spread/Square-adapteri koska kaasariksi tulee 650dp.
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Täss on vielä taskilistaa mitä on kesken (tähdellä mikä työn alla atm):
Etuakseli:
*Tukivarsien boksaus
Puslat
Puslien sisäholkit
Jousien mittaus ja valmiiden maalaus
Jarrujen siistiminen
Jarrujen uudet kumit ja muut
Olka-akselien maalaus
Ohjausvarsien maalaus
Ohjaustehostimen maalaus & vuoto (stefa?)
Kasaus
Taka-akseli:
Jarrukilven ja rungon hionta
Maalaus
Kasaus
Uudet stefat
T5 jouset
Astron iskarit
Jarrut
Ylätukivarret
Runko:
Vaihteiston palkki
Moottorin kiinnikkeet
Etupään maalaus
Kori:
Lattia
Kojelauta
Jarrulinjat
Shifteri
Turvakehikko
Maalaus
Etupenkki
Sähköt
Takapään vanerointi
Pullon kiinnitys ja linja
Sähköt
Moottori:
*Kansien porttaus
*Imusarjan porttaus
*Crossoverit
*Girdle
Kansien höyläys
Linjahoonaus
Öljypohjan modaus
Männät & kiertokanget
*Kampiakselin kiillotus
*Nostajien kunnostus
Etuakseli:
*Tukivarsien boksaus
Puslat
Puslien sisäholkit
Jousien mittaus ja valmiiden maalaus
Jarrujen siistiminen
Jarrujen uudet kumit ja muut
Olka-akselien maalaus
Ohjausvarsien maalaus
Ohjaustehostimen maalaus & vuoto (stefa?)
Kasaus
Taka-akseli:
Jarrukilven ja rungon hionta
Maalaus
Kasaus
Uudet stefat
T5 jouset
Astron iskarit
Jarrut
Ylätukivarret
Runko:
Vaihteiston palkki
Moottorin kiinnikkeet
Etupään maalaus
Kori:
Lattia
Kojelauta
Jarrulinjat
Shifteri
Turvakehikko
Maalaus
Etupenkki
Sähköt
Takapään vanerointi
Pullon kiinnitys ja linja
Sähköt
Moottori:
*Kansien porttaus
*Imusarjan porttaus
*Crossoverit
*Girdle
Kansien höyläys
Linjahoonaus
Öljypohjan modaus
Männät & kiertokanget
*Kampiakselin kiillotus
*Nostajien kunnostus
Last edited by herrakani on Wed Jan 22, 2014 1:49 am, edited 1 time in total.
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Viddu. Koneistamo anto nokan vakiona takas, ei löydy mallia "noin miedolle" nokalle. (XE276) Ideoita?
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Kiitos tyyppi OD:lta. Tän aattelin liittää vielä lohkonhelmoihin kiinni ni voi huoletta rundata kiertokanget banaaneiks.
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
komee rauta
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Sitte mää aloin laittaa epoksia imupuolelle. Vitusti.
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Noniin, posti toi romua. Uudet pari milliä isommat venat ja uus nokka.
Lunati 262 VooDoo, asteita 211 ja 219, lobe separation 112 ja .549 nostoo.(...)
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Niin täs oli rullanostajat vakiona?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 44 guests