
Purin vanhasta koneesta irti kaikenlaista ja myös koneen lämpöanturin ecua varten. Nyt sainkin
sen oikeelle paikalleen kun tässä ruiskukoneessa on paikka anturille kannen takapäähän pultattavassa
virranjakajan kiinnityspalikassa(aikaisemmin toi anturi oli imusarjan takimmaisessa adapterissa jossa kulkee vesikanava).
Laitoin myös ton kadetin orkkis anturin niin saan vakion mittarinkin näyttämään lämpöjä


Pulttasin myös öljynpaineen ja -valon anturit uuteen lohkoon:

Nyt kun koneeseen jäi vähän isommat laakerien välykset niin päätin vähän modata öljypumpun jousta.
Purin toisesta vähän tuoreemmasta pumpusta paineensäätimen jousen irti ja vertasin vaakalla tohon
nykyiseen ja olihan se vähän jäykempi..

Laitoin sen uudemman, jäykemmän jousen sitten koneeseen ja vielä ohuen prikan lisäksi että nousis paineet,
toivottavasti ei vaan liiaksi.

Öljypohja on raahannu maata since day 1 ja sehän kiukuttaa, päätin nyt korjata asian ja sipasin sumpun pohjasta 25mm
takareunasta ja 15mm etureunasta pois ja levitin tuolleen sivulle päin ettei kärsis öljytilavuus. Samalla toki piti lyhentää
öljynimukärsää..


Kaunishan se ei ole mutta ainakin vuodonilmaisian mukaan tiivis pohja..
