Joo en takottanutkaan wattitehoa vaan juurikin sitä et jos ei saa hyvään mestaan sitä asennettua
niin voi jäädä lämmitysteho aika vaatimattomaksi, esim b kadetissa se ei oikee tehny yhtää mitään..
Kattelin kyllä et alavesiletkussa olis aika hyvä mesta lämppärille.
S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Juu, alavesiletku on ehkä se paras paikka, koska lämpöhän tupaa nousemaan ylöspäin, niin se on sellainen melko looginen sijoituspaikka
Tosin on noita tullu asennettua milloin minnekin ja ihan oikein defan ohjeiden mukaisesti että eiköhän hurjimmat sovellutukset ole tulleet jopa ylävesiletkuun
Tosin on noita tullu asennettua milloin minnekin ja ihan oikein defan ohjeiden mukaisesti että eiköhän hurjimmat sovellutukset ole tulleet jopa ylävesiletkuun
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Cromivanteiden mukana tuli keskikupit mutta ne oli tajuttomassa ruosteessa ja töhnässä. Kiillottelin ne
ja duunasin tollaset lätkät tohon keskelle kun kahdesta puuttui logo kokonaan
Vähä menee tuunauksen puolelle mutta piti vetää vielä maskin bowtie logo oikeeseen väriin
Nyt olis letkulämppärikin, on vaan ehkä hiukan liian pienillä lähdöillä alavesiletkuun käypäseks..
ja duunasin tollaset lätkät tohon keskelle kun kahdesta puuttui logo kokonaan
Vähä menee tuunauksen puolelle mutta piti vetää vielä maskin bowtie logo oikeeseen väriin
Nyt olis letkulämppärikin, on vaan ehkä hiukan liian pienillä lähdöillä alavesiletkuun käypäseks..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
justiisa tommosen näpräsin turbomeganeen viime viikolla, tuotenumero tais olla da 411422?
Ja siinä se tuli alavesiletkuun, mutta halkaisija on tosiaan melko pieni, että kannattanee ehkä mulkata muualle, ellei halua sitten ahdistaa vesikiertoa
Ja siinä se tuli alavesiletkuun, mutta halkaisija on tosiaan melko pieni, että kannattanee ehkä mulkata muualle, ellei halua sitten ahdistaa vesikiertoa
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
EGR delete päivä
Muutakin tuli viriteltyä, laitoin vannekupit paikoilleen ja samalla vaihdoin taakse kuskinpuoleisen jarrurummun,
se kun aiheutti jarrutuksissa nyökytystä. Onneks noita rumpuja on nyt monta kappaletta varalla
Pakoputken oli joku mestari tuunaaja kiinnittänyt takapäästä "ilmastointi vanteella" ja se välillä kilisi siellä
joutokäynnillä. Hitsasin tilalle ohuesta rst putkesta rungossa olevaan kumiin käypäsen kiinnikeraudan
niin loppu se kilinäkin
Muutakin tuli viriteltyä, laitoin vannekupit paikoilleen ja samalla vaihdoin taakse kuskinpuoleisen jarrurummun,
se kun aiheutti jarrutuksissa nyökytystä. Onneks noita rumpuja on nyt monta kappaletta varalla
Pakoputken oli joku mestari tuunaaja kiinnittänyt takapäästä "ilmastointi vanteella" ja se välillä kilisi siellä
joutokäynnillä. Hitsasin tilalle ohuesta rst putkesta rungossa olevaan kumiin käypäsen kiinnikeraudan
niin loppu se kilinäkin
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
eli tää on nyt siis jo ihan vakituiseen liikenteessä? vai vieläkö sä ulkoiluttelet opeliksiakin? meinaan vaan, että täällä ainakin vielä kelit sallii kesäkumeilla liikkumisen
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Joo 3 viikkoa oon suhannu duuniin ja takasin. Caravani on viel ajossa, en oo vaa muistannu laittaa seisontaan..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Köyhänä miehenä päädyin tälläiseen ratkaisuun:
Rst putken kylkeen sorvattu & hitsattu holkki ja siihen tallista löytynyt vastus.
Rst putken kylkeen sorvattu & hitsattu holkki ja siihen tallista löytynyt vastus.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ei huono ratkaisu
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Tänään asensin kötöstyksen paikalleen. Hyvin lämmittää
mutta vaan syyläriä kun alavesiletku tekee pienen mutkan
ennen pumpulle lähtöä. Pitää siis duunaa kustomi alavesiletku
jos tota meinaa käyttää. Meneepäs vaikeeks
mutta vaan syyläriä kun alavesiletku tekee pienen mutkan
ennen pumpulle lähtöä. Pitää siis duunaa kustomi alavesiletku
jos tota meinaa käyttää. Meneepäs vaikeeks
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests