S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Koneen ja softan välille saa myös emulaattorin, maksaa n. 200 postikuluineen. moates.net ja sielt eeprom emulator. Toi moatesin purkki toimii 2 suuntaan eli antaa dataa ulospäin, mulla on "Romulator" joka toimii vaan yhteen suuntaan.
BMW M5 SBC 1993
Re: S-10 89 Blazer 4x4
http://www.moates.net/ostrich-20-the-ne ... l?cPath=95
Tää virveli siis. Toimii hienosti tunerpron kanssa.
Tää virveli siis. Toimii hienosti tunerpron kanssa.
BMW M5 SBC 1993
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Toi siis tulee prommin tilalle niinkuin ohjelmoitavaks piiriksi?
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Jonkun verran on tullu lueskeltua noiden orkkis purkkien säätämistä, eli prommille saa tosiaan emulaattorin mitä voi säätää ja kun säädöt on kohdallaan niin paistaa sitten "lopullisen" prommin ja pistää sen kiinni.
Kaverin avustuksella laitettiin vesipumppu kiinni ja nyt pelittää.
Sit testasin tota winaldl softaa, kyllähän sieltä alkoi jotain tietoa tulemaan
Kaverin avustuksella laitettiin vesipumppu kiinni ja nyt pelittää.
Sit testasin tota winaldl softaa, kyllähän sieltä alkoi jotain tietoa tulemaan
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Aa ihan sikahyvä juttu!
Tuolt näkee sit kaikkee.
Hei jos nähdään täs lähiaikina ni mä voin tuoda pari piiriä ja ohjelmointivirvelin ja prommin tyhjentäjän lainaks...
Tuolt näkee sit kaikkee.
Hei jos nähdään täs lähiaikina ni mä voin tuoda pari piiriä ja ohjelmointivirvelin ja prommin tyhjentäjän lainaks...
BMW M5 SBC 1993
Re: S-10 89 Blazer 4x4
herrakani wrote:Aa ihan sikahyvä juttu!
Tuolt näkee sit kaikkee.
Hei jos nähdään täs lähiaikina ni mä voin tuoda pari piiriä ja ohjelmointivirvelin ja prommin tyhjentäjän lainaks...
Ja kohta mul on tyhjä ecm purkki ku aikani sählään
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Talvi lähenee ja kohta menee caravani talviteloille niin tarttee saada tää valmiiks.
Siispä tänään vaihtelin moottoriin öljyt ja suodattimen, lisäilin etuperään öljyä ja tsekkasin vaihteistojen öljyt.
Etuperä näytti vähän tihkuvan apukuskinpuolelta, tarvinnee se tiivistellä jossain vaiheessa.
Vaihdelaatikoissa oli siistit öljyt ja niihin ei tarvinnu lisäillä. Jakolaatikko pitää jännää ulinaa 4-veto päällä,
saa nähdä joutuuko sen vielä purkamaan ja tsekkaamaan.
Perässä oli pikkasen väljää kun kardaanista kiersi, päätin tsekata että onko vaan ristitappi kulahtanut.
Yllätys oli suuri kun avasin kopan, siellähän on oikeen lukko
Kitkalevyt tms taitaa olla tästä "käkikellosta" loppu kun ei tuo yhtään pidä, mutta niitä taitaa saada uusiakin.
Ristitappi oli ihan vähän kulunu ja otin varaosaperästä uudenveroisen tilalle. Välys pieneni mutta jäi sinne vieläkin
hitusen.
lukko ja 4.11 välitys:
Oli sitten mennyt perinteisesti ristitapin pultti poikki ja olihan kiva naklata toi katkennu
pätkä pois, onneks oli jääny vähä kierrettä niin sai kiertämällä sen sieltä pois..
varaosaperässä ei ollut lukkoa ja välitys 3.42:
Kasasin perän paremmalla ristitapilla & ehjällä pultilla. Pitänee myöhemmin ottaa lukko pöydälle ja vaihdella sinne
kilkkeet et sais ton pelaamaan, talvella ihan kätevä takavedolla ajaessa
Siispä tänään vaihtelin moottoriin öljyt ja suodattimen, lisäilin etuperään öljyä ja tsekkasin vaihteistojen öljyt.
Etuperä näytti vähän tihkuvan apukuskinpuolelta, tarvinnee se tiivistellä jossain vaiheessa.
Vaihdelaatikoissa oli siistit öljyt ja niihin ei tarvinnu lisäillä. Jakolaatikko pitää jännää ulinaa 4-veto päällä,
saa nähdä joutuuko sen vielä purkamaan ja tsekkaamaan.
Perässä oli pikkasen väljää kun kardaanista kiersi, päätin tsekata että onko vaan ristitappi kulahtanut.
Yllätys oli suuri kun avasin kopan, siellähän on oikeen lukko
Kitkalevyt tms taitaa olla tästä "käkikellosta" loppu kun ei tuo yhtään pidä, mutta niitä taitaa saada uusiakin.
Ristitappi oli ihan vähän kulunu ja otin varaosaperästä uudenveroisen tilalle. Välys pieneni mutta jäi sinne vieläkin
hitusen.
lukko ja 4.11 välitys:
Oli sitten mennyt perinteisesti ristitapin pultti poikki ja olihan kiva naklata toi katkennu
pätkä pois, onneks oli jääny vähä kierrettä niin sai kiertämällä sen sieltä pois..
varaosaperässä ei ollut lukkoa ja välitys 3.42:
Kasasin perän paremmalla ristitapilla & ehjällä pultilla. Pitänee myöhemmin ottaa lukko pöydälle ja vaihdella sinne
kilkkeet et sais ton pelaamaan, talvella ihan kätevä takavedolla ajaessa
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Onkos toi käkikello nyt sit käytännössä samantyyppinen lukko kuin tuo volvon tai siis "eatonin" g80 lukko? eli se liikkeellelähtölukko?
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Juu saman näköset hässäkät siellä on, tollanen paino mikä tietyssä vauhdissa heittää lukon pois pelistä.
Ainakin levyt sielt on kulahtanu kun ei se yhtään kyllä kytkeydy. Kait tuohon jotain korjaussarjaa saa..
Ainakin levyt sielt on kulahtanu kun ei se yhtään kyllä kytkeydy. Kait tuohon jotain korjaussarjaa saa..
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Hanskalokerossa on koodi G80 mikä tarkottaanee tota lukkoa..
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... TGZOJQQBeE
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... TGZOJQQBeE
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests