

Koneen purkua:


Männät oli ok kunnossa, männänrenkaat taasen aika kuluneet, end gap ~1.5mm

Pytyt kiillottuneet mutta ei juurikaan kuluneet eikä naarmuilla..


kampiakselin / vauhtipyörän kiilaura oli ottanu vähä osumaa



Toisen kiertokangen laakerin toisen liuskan alle oli leikattu jostain ohuesta alumiinipellistä shimmipala..

en tiiä mikä homma on ollu kyseessä mut pitää mitata tarkemmin kaulat, laakerit on vissii kuitenki STD
koossa. Tilataan uudet kiertokanget ja laakerit, ei oo hinnalla pilattu osat kun ebayssa 17e laakereineen
uudet veivit


Ebaysta tilattu kärjetön sytytys:

Kärjettömän pyöriä ei käynyt suoraan nokkaan vaan siitä piti sorvata vähän pois:

oli muuten nokan laakerit ihan loppu.. eli tuli remppa ihan tarpeeseen
