Asensin etuperän ja vaihdelaatikot paikoilleen. Nyt ei enää vingu nelivedolla! Eli jakoaskista se ääni sitten tuli kuitenkin. Väljyyskin hävisi suurimmaksi osaksi. Kytkimeksi laitoin nyt tähän hätään yhden vanhan limpun kun pitäs lähteä kohta kesälomareissuun ja uutta kytkintä ei rockautosta kuulu
Nopeustiedon kanssa pari päivää oon googletellut ja niinhän se on että tuo nopeustieto pitää mennä drac:n kautta kun on sähköinen anturi nyt jakolaatikossa. Otin tuon drac boxin varaosa-autosta ja tutkin johtosarjan läpi mistä menee mitäkin tietoa minnekkin. Laitoin eculle ja cruiseboxille piuhat oikeeseen kohtaan ja sehän alkoi toimimaan!

Siis cruise pelaa ja ecu näkee nopeustietoa niin sillai toimii kaikki fuel cutit summuut oikein.
Pitäis vielä jumpperoida toi drac moduuli oikein, eli kun tuossa autossa on nyt eri välitys kuin mistä boxi on otettu. Onneksi löyty hyvä sivusto missä voi laskea välitykset ja rengaskoot. Sen mukaan sitten siirretään jumpperia.
http://tbichips.com/?page_id=504Nyt täytys sit miettiä että mitä tekee tuon nopeusmittarin kanssa. Löin sinne nyt vaan vanhan kännykän näyttämään gps:llä nopeutta ettei sakkoja tulis..
Ilmastoinnin kompurakin on nyt laakeroitu ja varustettu uusilla tiivisteillä. Jospa nyt toimis sekin kun saan ensiviikolla täytettyä järjestelmän..
Kuvia:

Drac boxi:

Tälläsenkin kaavion löysin mutta tuossa omassa ei kyllä menny tuossa järjestyksessä noi liittimet:

Testiasennus, täytyy vissii vähä siistimmin noi laittaa kun on nyt todettu toimivaksi

drac modulin jumpperoinnin muutos:


Cruisen kytkentä

Katsastuksessakin tosiaa käytin ennen lootien irrotusta, muuten kelpas mutta palloniveliä pitää parit vaihtaa.

Reissua varten duunasin RST pyörätelineen kun tuntu noi kaupan olevan niin rimpuloita
