Joo, pitää tapella sen kaa En tiiä, onko jotain jännää tapahtunut kun nokkakaan ei lähde irti, liikkuu vähän edes takas,ehkä sentin verran mut ei sit kuitenkaan lähe?
Niputtelin nyt takajarrut ihan rummuilla ja c-clipseillä... Paremmat vetarit sinne tuli, toivon et rupee niillä pitämään.
Onks tääkin korjauslaakeri? Luulin et kuskin puolella vaan on, mut tuokin näyttää erehdyttävästi et apparinkin puolella on. Stefan ostin siinä uskossa et apparin puolelal ei olis korjauslaakeria, mut se on erinäköinen kuin tuo nykyinen.
Automaattisäädöt tuli uusiksi kun ne oli vuosien varrella hävinnyt.
Jos jollain on köykämiiniperäkoppaa tohon 7,5iin, sellaista jossa on pukkien tuet niin voisin ostaa. Olis se sit valmiiksi hankittuna.
Pakosarjat vein pinnoittettavaksi, muuten toi oliskin aikalailla ajokunnossa. Johan kohta rupee kelitkin sallii
Pasikiaisen romut
-
Re: Pasikiaisen romut
Pakosarjat pinnoiteltu sisältä ja päältä :p Putkiston läjäystä vaille siis pääsee kokeilee
-
Pääs kunnolla kokeilee, kakkonen uupuu plootasta
-
Joo, mä oon tod näk sössinyt sen ankkuroinnin kiinnityksen tai muuta.
Onko tietoa, jos teen painemittauksen, voiko siitä mitään järkevää saada selville? Jos painetta löytyy niin voi pantaservon ja venttiilikoneistovian unohtaa?
Onko tietoa, jos teen painemittauksen, voiko siitä mitään järkevää saada selville? Jos painetta löytyy niin voi pantaservon ja venttiilikoneistovian unohtaa?
Ööm joo ehkä. Mulla oli muuten silleen et se panta ei ollu kohdillaan, asensin sen servon lopulta niin et mulla oli pari ruuvimeisseliä työnnetty sinne pannan ja kuoren väliin et se meni oikeeseen läpeen.
BMW M5 SBC 1993
-
Ilmeisesti ne tiivisteet oli väärät servolla, nyt kun tutkin niin nehän on helvetin väljät. Se tikku mikä sitä pantaa tökkii niin tuntui ihan hyvältä kun sitä tökin.
E. Tai ainakin kuluneet tiivisteet, en niitä vaihtanut lootaa kasattaessa.
E. Tai ainakin kuluneet tiivisteet, en niitä vaihtanut lootaa kasattaessa.
Muistan et se pannan asentaminen oli vähän kökki homma. Muistaakseni siihen oli testi paineilmalla että toimii oikein kasatessa? Johan tästä on vuosi ku ton th200 tein ni ei voi enää muistaa
-
No on kyllä. Ja joo pystyy testaa jos ottaa venttiilikoneiston pois, sitä en haluais tehä.
Kun tuntuu et joskus sieltä löytyy se ja joskus ei. Lämpösenä ku kiihdyttää niin kakkonen löytyy jostain 4500rpm. Joku siellä falskaa mutta mikä.
Kun tuntuu et joskus sieltä löytyy se ja joskus ei. Lämpösenä ku kiihdyttää niin kakkonen löytyy jostain 4500rpm. Joku siellä falskaa mutta mikä.