Tää on aika paljon edistynyt, ei oo kerenny päivittää kun töiden jälkee välillä tehny lähelle puolta yötä hommia..
Kaikki ruostereijät tuli hitsailtua

Hitsailujen jälkeen vedin epoksipohjamaalilla kaikki hitsatut ja puhalletut kohdat

Sitten kittausta, onneksi kaveri tuli jelppaamaan näissä pohjatöissä ja maalauksessa

Sitten vetästiin hiontaväri pintaan

Joka sitten vielä hiottiin kauttaaltaan

Ja lopuksi hienossa maalauskammiossa (ulkona) vedettiin pintaväri. Ohennettiin maalia hiukan liian paljon, ja jäi aika kiiltäväksi. Pohjia tehtiin muutama ilta, ja virheitä kyllä näkyy kun maalista ei tullutkaan ihan niin matta kun oli tarkoitus. Mutta kuitenkin oon ihan tyytyväinen lopputulokseen. Kelpaa ajella.

Tässä oon kasannu jo suurimmaks osaks kaikki takas paikalleen

Ilmastoinnista vaihdoin orifice tuben, joka oli muuten tosi paskanen, accumulaattorin/kuivaimen, kaikki O renkaat ja kompressorin öljyt. Tarkoituksena laittaa nyt r134a kylmäaineet sisään. Vanha öljy olisi reagoinut tämän uuden kylmäaineen kanssa, ja muodostanut paakkuja. Toi esteripohjainen öljy oli ainut mikä käy vanhan öljyn jäämien kanssa sekä uuden kylmäaineen kanssa.

Jarrupaineensäätimen asensin myös, ja otin saman tien pois, kun ei siitä mennyt neste läpi laisinkaan. No lainasin sitten ooppelista paineensäätimen tähän hätään. Pitää tilata joku laadukkaampi tilalle. Takapiirissä on nyt myös 10psi residual valve. Sain jarrut ilmattua kohtalaiseksi, ja on niissä nyt ihan tehoakin. Mutta pedaalin liiike kuitenkin mun mielestä liian pitkä. Joten tilasin vielä uuden pääsylinterinkin. Ainiin ja vaihdoin myös tehostajan pöntön, kun se tuntui päästävä alipaineet mäelle. "uusi" tehostaja on varaosa-autosta purettu tuoreemman näkönen pönttö. Ihan toimivaksi osoittautui.

Myös uudet umpiot tuli laitettua