Laturin vaihtui varaosa-blazeristä pelastettuun 105a malliin. Laitoin vaan toimimattomasta kiinalaisesta uuden moniurahihnapyörän ja tuulettimen siiven, kun noi alkuperäset oli vähän happamat. Lataa oikeen hyvin.
Taakse laitoin ilma-iskarit ja niille pienen säiliön, et voi tien päällä lisätä ilmaa jos tarve. Viimekesänä oli ongelma välillä takapyörien hyppiminen jos pito karkaa. Meinasin et jos näistä olis iloa, no ei se mikskää kyl muuttunu, mut nyt voi laittaa kuormaa lavalla paremmin. 0bar-> 7 bar nostaa perää 4-5cm. Täytys vissii vahvistaa rungosta ylätukivarsien kiinnityskohdat ja kattoa tukivarsien asentoa..

Vinkan mielestä oli aika ottaa auto liikenteeseen ja niinhän me tehtiin.

Tähän mennessä käyty Kukonkoivun miitissä, Mäntsälän pörinöissä ja muita perusajoja.. Ihan jees pelaa, varsinkin moottori pelaa tosi nätisti. Tällä täytys nyt kesän pakolliset autoilut hoitaa ja mopedilla muuten työmatkat et ei mee ihan konkurssiin polttoaineenhinnoista

Testailin vähän dragya, ei kyllä sileet nankankit pidä yhtään mitään asfaltilla, mut hauskaa oli
