S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Joo tonttiin ja typhoon lookalike
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Mutta toi typhoon lookalike olis kyllä aika vitun kova
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ehkä ennemmin tekniikka kohdilleen ja jättää sleepperiks
Jospa kuitenkin vaan ajelis tyytyväisenä sellasena kun se on niin jäis aikaa
Noille harrasteautoillekkin
Jospa kuitenkin vaan ajelis tyytyväisenä sellasena kun se on niin jäis aikaa
Noille harrasteautoillekkin
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Nii millos se uus monsterin pata valmistuu?
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
kasaan ekana ton farmarin uuden padan pois tieltä tallista, sit keväämmällä katotaan monsteria jos on rahhoo ostaa
alukannet, veivit ja rullanokan mitkä siit puuttuu..
alukannet, veivit ja rullanokan mitkä siit puuttuu..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Nii, tulikos siihen farkkuun nyt se 16 naulanen pata? vai oonko mä taas sekoillu jotain omiani
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Camino79 wrote:Nii, tulikos siihen farkkuun nyt se 16 naulanen pata? vai oonko mä taas sekoillu jotain omiani
Vähä menee offtopikiks mut vastaava kone kun nyt, porattuna ja ruiskumallin portatulla kannella (8vent. mut
isommat kanavat) jne. Ahtimelle max kierrokset, pitäs päästä sinne 220-240 hp paikkeille..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Taas palataan aiheeseen. Maalasin konepeiton etureunan kun siinä oli pahasti kiveniskemiä mut ei vielä ruostetta,
selviäis talven yli ruosteetta että sais sit tehdä keväällä vähän siistimmin..
Alotin asentelemaan sisäpistoketta/lohkolämppäriä. Pistoke on paikallaan mutta lohkossa olevan vastuksen piuhan
liitin on sulanu, pitänee hommata uusi vastus lohkoon tai sitten letkulämmitin.. ne tosin on vähän heikkotehosia..
Hitsasin maskin taakse sopivan kokosen putken pätkän mistä vedin läpi defan pistokkeen, ei tullu mitää kiinnikkeitä maskiin.
Sisäpistoketta asentaessa löyty maton alta tällänen ihme purkki, liekkö joku vanhan autopuhelimen juttu? Ajattelin
et vois olla myös joku ecun säätövehje mutta piuha lähtee maton alle auton takaosaa kohden ja ecu on
apukuskin jalatilassa kojelaudan alla. Pitänee seurata piuhaa ja kattoa mikä NSA:n seuranta vehje tää on
selviäis talven yli ruosteetta että sais sit tehdä keväällä vähän siistimmin..
Alotin asentelemaan sisäpistoketta/lohkolämppäriä. Pistoke on paikallaan mutta lohkossa olevan vastuksen piuhan
liitin on sulanu, pitänee hommata uusi vastus lohkoon tai sitten letkulämmitin.. ne tosin on vähän heikkotehosia..
Hitsasin maskin taakse sopivan kokosen putken pätkän mistä vedin läpi defan pistokkeen, ei tullu mitää kiinnikkeitä maskiin.
Sisäpistoketta asentaessa löyty maton alta tällänen ihme purkki, liekkö joku vanhan autopuhelimen juttu? Ajattelin
et vois olla myös joku ecun säätövehje mutta piuha lähtee maton alle auton takaosaa kohden ja ecu on
apukuskin jalatilassa kojelaudan alla. Pitänee seurata piuhaa ja kattoa mikä NSA:n seuranta vehje tää on
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Itseasiassa letkulämppäri on käytännössä ihan yhtä hyvä kun vesitilaan menevä lämmitin... tehoero n. 100W mutta riippuu tosin että mihin kohti sen letkulämppärin laittaa.... mut siis tehoero ei ole paha, kun vertaat esim. säteilylämmittimiin jotka tulee öljypohjaan/lohkoon joissa tehoa n. 250-300W versus letkulämppäri n. 400-500W versus LOHKOlämppäri n.550W
Nämä siis DEFAn lämmittimien arvoja näin ulkomuistista vedettynä... töissä kun tulee noita asenneltua ihan "riittävästi"
Nämä siis DEFAn lämmittimien arvoja näin ulkomuistista vedettynä... töissä kun tulee noita asenneltua ihan "riittävästi"
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
ps. letkulämppärit n.140€ ja lohkolämppäri n. 100-120€ perusversiot... edelleen ulkomuistista heitettynä ja meidän firman hinnoittelulla...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests