Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Leimattu onnistuneesti. Pari vuotta sitten hankittu harjakais pullo voidaan narauttaa auki.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Hyvä! Ei muuta ku seuraaviin kruisinkeihin tuut pyörähtämään tolla.
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Onnea ja menestystä! Ei oo hattua mutta henkinen hatunnosto kummiskin!
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Jugi wrote:Hyvä! Ei muuta ku seuraaviin kruisinkeihin tuut pyörähtämään tolla.
Semmonen olis tarkotus.
Camino79 wrote:Onnea ja menestystä! Ei oo hattua mutta henkinen hatunnosto kummiskin!
Toivotaan että kestää nipussa.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Sierra laitettu talviunille. 1180km tuli mittariin. Ens kesänä varmaan enemmän. Toimi kohtuu mukavasti, oikeastaan vaan ajoittain naksuva startti häiritsee. Uusi on jo tilattu.
Ens keväänä tolla pääsis vaikka vappu ruisinkeihin jos oikeen riehaantuu, mut sinne classic motorshown harraste parkkiin kumminkin.
Seuraavaksi voisikin sitten alkaa sovittamaan kaaria camaroon..
Ens keväänä tolla pääsis vaikka vappu ruisinkeihin jos oikeen riehaantuu, mut sinne classic motorshown harraste parkkiin kumminkin.
Seuraavaksi voisikin sitten alkaa sovittamaan kaaria camaroon..
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Vähän lähti camaron subframe connector projekti laukalle.
Kaaria ja tankki systeemiäkin vähän soviteltu.
Spohnin Pro Series torque arm tuli, pääsee suunnittelemaan taka-akselin kiinnitystä.
Kaikennäköstä jousen korvaketta ja panhardin kiinnikettä pitää sepitellä.
Mutta jos vaikka sais kesäksi pyörilleen.
Kaaria ja tankki systeemiäkin vähän soviteltu.
Spohnin Pro Series torque arm tuli, pääsee suunnittelemaan taka-akselin kiinnitystä.
Kaikennäköstä jousen korvaketta ja panhardin kiinnikettä pitää sepitellä.
Mutta jos vaikka sais kesäksi pyörilleen.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Komeen näkönen tukivarsi
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Sierra 5.0 lähti tulille ensi yrittämällä, vielä on -98 vuotisessa Optimassa henki tallella. Uuden startin vaihto ja oltais valmiita vappu ruisinkeihin..
WTF camaron SBF:ään tuli KKD:ltä apua hengitykseen.
Garretin GT4276 ja Precisionin 46mm portti. Sitten kun päästään sinne asti. Nyt taas kun on ollu töissä niin ei paljon rojektit etene. Yllättäen. Mutta kyllä se vielä joku päivä äänen päästää.
WTF camaron SBF:ään tuli KKD:ltä apua hengitykseen.
Garretin GT4276 ja Precisionin 46mm portti. Sitten kun päästään sinne asti. Nyt taas kun on ollu töissä niin ei paljon rojektit etene. Yllättäen. Mutta kyllä se vielä joku päivä äänen päästää.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Camaron koneesta on alakerta jokseenkin nipussa, öljypohjan teko jäi vaiheeseen kun Sierrasta hajos laatikko. Tai jos tarkkoja ollaan niin turbiini mykistyi. Samalla kun salkku oli auki vaihdoin 3/4 kytkimeen Z-Pak levyt Red Eaglen tilalle jotka oli aavistuksen jo vaihtaneet väriä edellisten seikkailuiden aikana. Samalla v6(?) governori vaihtui corvette malliseksi. Turbiini on nyt B&M 2400 stallinen holeshotti. Täytyy sanoa, että ajomukavuus lisääntyi merkittävästi, kierrokset tippui satasen vauhdissa 2500 korvilta 2000 pintaan. Pienemmälle vaihtaa herkemmin kuin sillä vanhalla governorilla. En olis uskonu, tähän verrattuna se vanha setuppi oli melko syvältä.
Nyt voi taas jatkaa sitä öljypohjan sepitystä.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Siinähän se kesä taas meni. Kilsoja tuli Sierran tauluun pari tuhatta, olis varmaan tullu enemmänkin, mutta laatikon takia telakalla meni useampi viikko.
Keväällä sitten taas Classic Motorshow ensimmäisenä tähtäimessä.
Syyskuun lopulla kävin Sierralla Lahden Jenkkiauto näyttelyssä, portilla alkoi vanhempi liikenteen ohjaaja länkyttää että tää parkki on vaan harraste autoille. Kysyin että eikö tää ole sun mielestäs harraste auto. Ei osannu sanoa. Kaikesta huolimatta harraste parkkiin päädyttiin.
WTF camaron ahdin politiikka selvisi sitten lopulta. Vähän onnekkaasti duunissa jäi käsiin ehjänä sopiva Holsetti, KKD:ltä uutta kaveriksi ja ajettuun laakerisarja.
Vielä kompura modit kumpaankin, niin alkaa ilma piisata 2000 hepan korville täydellä löylyllä.
Kokonaan toinen juttu on sitten tuleeko koskaan niilä tehoilla ajettua, 1400 on kuitenkin tavoite.
Sitten joskus.
Keväällä sitten taas Classic Motorshow ensimmäisenä tähtäimessä.
Syyskuun lopulla kävin Sierralla Lahden Jenkkiauto näyttelyssä, portilla alkoi vanhempi liikenteen ohjaaja länkyttää että tää parkki on vaan harraste autoille. Kysyin että eikö tää ole sun mielestäs harraste auto. Ei osannu sanoa. Kaikesta huolimatta harraste parkkiin päädyttiin.
WTF camaron ahdin politiikka selvisi sitten lopulta. Vähän onnekkaasti duunissa jäi käsiin ehjänä sopiva Holsetti, KKD:ltä uutta kaveriksi ja ajettuun laakerisarja.
Vielä kompura modit kumpaankin, niin alkaa ilma piisata 2000 hepan korville täydellä löylyllä.
Kokonaan toinen juttu on sitten tuleeko koskaan niilä tehoilla ajettua, 1400 on kuitenkin tavoite.
Sitten joskus.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests