S-10 '88 Blazer 4x4
-
- Posts: 169
- Joined: Mon Feb 23, 2015 12:18 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Rupee oleen aika hyvin läpikäyty kaikki tässä laitteessa.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Aina riittää jotain kunnostettavaa 

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Päivitellääs mitä on viimeaikoina tapahtunu.
Iskarit on vaihdettu, hiukan parani ajettavuus, vaikka eipä nuo vanhatkaan ollu aivan kuolleet. Karun näköset kylläkin




Pesin koko auton pohjan höyrypesurilla ja vedin massat pyöräkoteloihin ja kotelosuojat koteloihin ym


Laturin liitin on aiheuttanu latauksen valon vilkahtelua jo vuoden 2015 norjan reissusta asti.. Oli niin väljäksi mennyt tuo muovi osa.

Syylärin korkki natsas ja aukee nätimmin, kuin vanhasta syyläristä uuteen napattu malli

Pakoputkea modasin hiukan pidemmäksi, nyt on ohjaamossa sopivan hiljainen ääni eikä ota aivoon kumina.

Iskarit on vaihdettu, hiukan parani ajettavuus, vaikka eipä nuo vanhatkaan ollu aivan kuolleet. Karun näköset kylläkin





Pesin koko auton pohjan höyrypesurilla ja vedin massat pyöräkoteloihin ja kotelosuojat koteloihin ym


Laturin liitin on aiheuttanu latauksen valon vilkahtelua jo vuoden 2015 norjan reissusta asti.. Oli niin väljäksi mennyt tuo muovi osa.

Syylärin korkki natsas ja aukee nätimmin, kuin vanhasta syyläristä uuteen napattu malli

Pakoputkea modasin hiukan pidemmäksi, nyt on ohjaamossa sopivan hiljainen ääni eikä ota aivoon kumina.

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ainiin ja hainhan tähän "uudet" nastarenkaatkin. Sain sopivasti käytetyt, ikää on mutta ihan hyvin noilla on nyt pärjäilly jäisilläkin keleillä.


Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Jo toinen öljynvaihto konerempan jälkeen. Kohta 10tkm kasassa.

Tarkistin samalla takajarrujen säädöt. Huomasin että se perkeleen siirtolaakeri, mitä en vaihtanut, on alkanu vuotaa öljyä perästä apukuskin puolella. No siellähän on tietty kengät sit sököt. Ihan hirveesti sitä ei tuu, mut tulee kuitenkin. Tilasin sit uuden siirtolaakerin siihen, kun se tiiviste on noissa siirtolaakereissa yhtä pakettia. Uudet kengät ja asennusosat mulla onkin jo olemassa.
Nyt on kyl ollu kiva ajella nelikolla, kun on tullu lunta reilusti. Tulis vaan lisää


Tarkistin samalla takajarrujen säädöt. Huomasin että se perkeleen siirtolaakeri, mitä en vaihtanut, on alkanu vuotaa öljyä perästä apukuskin puolella. No siellähän on tietty kengät sit sököt. Ihan hirveesti sitä ei tuu, mut tulee kuitenkin. Tilasin sit uuden siirtolaakerin siihen, kun se tiiviste on noissa siirtolaakereissa yhtä pakettia. Uudet kengät ja asennusosat mulla onkin jo olemassa.
Nyt on kyl ollu kiva ajella nelikolla, kun on tullu lunta reilusti. Tulis vaan lisää


-
- Posts: 169
- Joined: Mon Feb 23, 2015 12:18 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Mitäs kivaa kärryn kyydissä on?
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Moottoripukin pesin duunin pesuhallissa, että saa caminon uuden myllyn siihen kieppumaan.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Eilen kovassa pakkasessa koitin avata apparin ovea niin kahva rapsahti käteen. Onneks löyty purkuautosta irrotettu hyväkuntoinen kahva. Laittelin sen tänään kiinni. Samalla vaihdoin myös kuskinoveen uuden lukkopesän. Nyt on sit vähän paremmat lukotkin molemmissa ovissa, ei pääse enää millä tahansa litteällä esineellä lukosta sisään

Posti toi nyt sen hajonneen pyöränlaakerin tilalle uuden. Täytyy se pikapuoliin koittaa laittaa kii, ja jarrut uusia kun ne sai öljyä.



Posti toi nyt sen hajonneen pyöränlaakerin tilalle uuden. Täytyy se pikapuoliin koittaa laittaa kii, ja jarrut uusia kun ne sai öljyä.

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Vielä riitti kahvoja vaikka mulle sen yhden möitkin 

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Joo tais olla viimene ton puolen ehjä
Eipä noi kyl rokissa maksa kun 3e kpl

Eipä noi kyl rokissa maksa kun 3e kpl

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests