
S-10 '88 Blazer 4x4
- LexEtAnnihilato
- Posts: 6
- Joined: Sun Feb 01, 2015 7:32 pm
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Hienoa että muutkin rakentaa näitä v6 kuningasmoottoreita 

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
LexEtAnnihilato wrote:Hienoa että muutkin rakentaa näitä v6 kuningasmoottoreita
Hyviä käyttisvehkeitä

Tilasin rockautosta pari uutta nostajaa ja tarvittavat tiivisteet vaihto-operaation suorittamiseen. Sen verran häiritsee että täytyy vaihtaa se naputtava nostaja. Tekis mieli vaihtaa koko nokka vähän virimpään, mut nyt ei lompakossa ole kuin kuitteja

Nyt kun on WB käytössä niin disabloin closed loopin ruiskulta ja säätelin matka-ajoon vähän laihempaa seosta. Hienosti jaksaa kulkea laihemmallakin ja rikastuu kyllä pedaalia syvemmälle survottaessa. Täytys saada aikaseks toi romulaattori kiinni ja hieroa ajaessa kartat ihan kohdalleen. On niin hidasta vääntää uus chippi aina kun haluaa jotain arvoa muuttaa. Jännä nähä vaikuttaako bensan kulutukseen mitenkään.

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Monta chippiä oon nyt tehny uutta kun meinaa olla isommalla kaasulla vähän laihalla kunnes power enrichment tulee käyttöön. Vähän kyllä kökkö ohjelmoida toi boxi kun itse kartta loppuu 3200rpm asti ja siitä mennään sitte muilla kikkailuilla ylöspäin
Tänään tuli vähän kilkettä rockautosta. Eli pari nostajaa että sais sen naputuksen pois, parit venakoppien tiivisteet, pyöriä, tulpanjohdot ja ilmanputsari. Niin ja caminoon tuli öljynputsari samassa kasassa.


Tänään tuli vähän kilkettä rockautosta. Eli pari nostajaa että sais sen naputuksen pois, parit venakoppien tiivisteet, pyöriä, tulpanjohdot ja ilmanputsari. Niin ja caminoon tuli öljynputsari samassa kasassa.

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Napsutusta en oo ehtiny korjaamaan( jännisti muuten päivästä kiinni kuinka paljon naksuttaa?) mutta nyt se ääni on hävinnyt katkenneen pakoputken kuminan alle
Munhan piti tehdä kokonaan uusi pakoputkisto sillon moottorin vaihdon yhteydessä mutta aika loppu kesken ja auto piti saada ajoon. Pikkasen oli päässy putken takaosa mätänemään kyllä.. duunasin sitte 3" rosterihormista uuden takapätkän. Täytys hommata vissii vaimennin ja katti niin sais yhdysputkelta asti vähä isompaa hormia..


Allehan en tota siis ole vielä saanut. Taidan pistää vaan nykyiseen änkkäriin tuon kiinni kun ei oikeen oo aikaa(taaskaan) tehdä kokoputkistoa kerralla valmiiks



Allehan en tota siis ole vielä saanut. Taidan pistää vaan nykyiseen änkkäriin tuon kiinni kun ei oikeen oo aikaa(taaskaan) tehdä kokoputkistoa kerralla valmiiks

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
No nyt on pakoputki fiksattu. Kyllä änkkärikin on aika lähellä tiensä päätä. Täytyy vissii alkaa kehittelemään jotain pönttöä valmiiks ja vaihtaa ennen kuin se katkee taas 

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Näihin sit saa jopa ihan kohtuuhintaan ihan mallikohtasia putkia, itelle uusin katista taaksepäin kaikki ni oisko ollu vähän toistasataa äyriä?
Ja tuli ihan AD:n kautta

Ja tuli ihan AD:n kautta

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
onks se 3" rst? 

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ei sentäs 

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Joo teen nyt kerralla ikuisen 

Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Pikkasen pitäis maalausta fiksailla, varsinkin konepellin etureunassa on kiveniskemiä. Ja jokunen lonttokin siinä on. Nappasin varaosa-autosta pellin ja teen siitä "uuden" tilalle. Ei oo lonttoja, eikä hirveesti ruostettakaan. Kevyt hionta ja muutamaa kohtaa täytyy vähän pyssyllä puhaltaa ja kittailla ehkä. Musta päälle ja ruuvaa paikoilleen
Tässä vaihdokissa on vähemmän repeilly äänieristeetkin sisäpuolelta..



Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests