Loppusuora askin kanssa häämöttää.
Tein valvebodyyn modit venttiileille ja porasin separator platen reijät sopiviks + tulppasin yhden reijän mikä ohjeissa mainittiin.
Check ballit paikoilleen kuoreen ja valve bodyyn
Sit pultaten kiinni
Shiftkitin mukana tullut peruutusvaihteen vuotamisen korjaava levy
Putsari
Tiskasin öljypohjan
Ja pulttasin kii
Hain hi-flexistä sopivat lähdöt jäähylle
Sehän olis nyt nipussa. Tarvii vissiin alkaa kampeamaan paikoilleen seuraavaks
Muutama pieni hitsihomma pitää kyllä ensin suorittaa auton alla ennen askin asennusta paikoilleen..
67 Caravan perä ja mylly updeitit
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Sit tuohon letkukaraan puristeliitoksella teflonii ni ei tarvi miettiä vuotaako?
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Pikku-Kalle wrote:Sit tuohon letkukaraan puristeliitoksella teflonii ni ei tarvi miettiä vuotaako?
Köyhänä miehenä mennään samoilla seteillä kun muissakin autoissa on eli ihan klemmarilla teräspunosletkut
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Hiukkasen siivoilin askirempan jäljiltä tallia. Koversin myös askiin kolot mitkä väistää
adapterilevyn ylimpien pulttien kannat. Riku: löyty sopivat mutterit noihin vakiopultteihin niin duunasin
niistä pinnapultit. Ei tartte siis tilailla uusia pultteja. Vetolevynkin pultit löyty etuvetosesta versiosta oikeen mittaisina
Suoritin viimeset hitsaukset auton alla, rattiputken lähistöllä. Pitäs askikin mahtua paikoilleen nyt.
Laitoin virranjakajan, vaihteistoadapterin+startin ja vetolevyn paikoilleen. Ja käyntiinhän se tärähti, jokseenkin vaan
kävi rikkaalla kun suuttimienmuutosta en oo megaan laittanut ollenkaan vielä.
http://www.youtube.com/watch?v=NjI_uOwXgyU
Alavesiputkeen hain tollasen kurttuletkun kun edellinen patentti oli vähän turhan jäykkää "normaalia" letkua
adapterilevyn ylimpien pulttien kannat. Riku: löyty sopivat mutterit noihin vakiopultteihin niin duunasin
niistä pinnapultit. Ei tartte siis tilailla uusia pultteja. Vetolevynkin pultit löyty etuvetosesta versiosta oikeen mittaisina
Suoritin viimeset hitsaukset auton alla, rattiputken lähistöllä. Pitäs askikin mahtua paikoilleen nyt.
Laitoin virranjakajan, vaihteistoadapterin+startin ja vetolevyn paikoilleen. Ja käyntiinhän se tärähti, jokseenkin vaan
kävi rikkaalla kun suuttimienmuutosta en oo megaan laittanut ollenkaan vielä.
http://www.youtube.com/watch?v=NjI_uOwXgyU
Alavesiputkeen hain tollasen kurttuletkun kun edellinen patentti oli vähän turhan jäykkää "normaalia" letkua
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Jee! Se käy, taas
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Jep meinasin käytellä ihan sen takia et saa referenssin ennen askin asennusta jos alkaa jotain metakkaa kuulumaan tosta turbiinin/askin alueelta niin tietää ettei tuu ainakaan koneesta
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Laitoin suuttimet oikein ja säädin myös PWM asetukset kun nää suuttimet on matalaohmiset.
Löysin tallin perukoilta yhden vähän liian lyhyen/kapean hihnan minkä sain just päälle, ja kiristinkin on
väärällä puolella..
Käynnistelin ja käyttelin aikani ja yhtäkkiä ei enää käykkään. Bensapumppu kai kusahti kun ei nosta
mittariin enää kun 1.5bar vaikka vedin paluulinjasta letkun luttuun. No onneks on toi 044 valmiina
odottamassa asennusta. Sen verran kattelin ahtomittaria että kaasutellessa nousi johonkin 0.4barin pintaan.
eli ei mitään mahdottomia vaikka ahtimen välitys muuttui aika huimasti. Ja niinhän se pitikin olla kun
kansi on nyt portattu malli. Kivasti kyllä ottaa kierroksia tolleen kun ei ole vauhtipyörää eikä turbiinia kiinni
Löysin tallin perukoilta yhden vähän liian lyhyen/kapean hihnan minkä sain just päälle, ja kiristinkin on
väärällä puolella..
Käynnistelin ja käyttelin aikani ja yhtäkkiä ei enää käykkään. Bensapumppu kai kusahti kun ei nosta
mittariin enää kun 1.5bar vaikka vedin paluulinjasta letkun luttuun. No onneks on toi 044 valmiina
odottamassa asennusta. Sen verran kattelin ahtomittaria että kaasutellessa nousi johonkin 0.4barin pintaan.
eli ei mitään mahdottomia vaikka ahtimen välitys muuttui aika huimasti. Ja niinhän se pitikin olla kun
kansi on nyt portattu malli. Kivasti kyllä ottaa kierroksia tolleen kun ei ole vauhtipyörää eikä turbiinia kiinni
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Laskin vaihdelaatikon valmiiks montuun vaihteistonosturin päälle. Purin vanhan bensapumpun irti ja sommittelin uutta paikoilleen.
Pitää vähän tuunata edellisen pumpun kiinnikettä että saa uuden kiinni kun uusi on hiukan paksumpi.
Pitää vähän tuunata edellisen pumpun kiinnikettä että saa uuden kiinni kun uusi on hiukan paksumpi.
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Pumpun kiinnike duunattu ja pumppu asennettu
Hetihän se jyrähti tulille kun uusi pumppu piti taas paineet kohdallaan. Säädin myös perusennakon kohdalleen..
Seuraavaks pitäs se aski punnertaa paikoilleen..
Hetihän se jyrähti tulille kun uusi pumppu piti taas paineet kohdallaan. Säädin myös perusennakon kohdalleen..
Seuraavaks pitäs se aski punnertaa paikoilleen..
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Aski paikallaan! Oli vähä pujottelua kun tilaa on törkeen vähän ja joudun kuitenkin vielä modaamaan tilaa jäähyletkuille apukuskin jalkatilaan
Vähän paska kuva mutta siellä se on, kävi viimesimmän 929 purku mazdan vaihteiston tukikumi lähes bolt on! Paria reikää piti vaan vähän viguttaa
vetolevy pultattuna
Vähän paska kuva mutta siellä se on, kävi viimesimmän 929 purku mazdan vaihteiston tukikumi lähes bolt on! Paria reikää piti vaan vähän viguttaa
vetolevy pultattuna
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests