Pasikiaisen romut
Re: Pasikiaisen romut
Mulla on sellanen seekeri tossa. Ootas, otan kuvan johki jos löydän sen. Näyttää vähän good for nothingilta.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Ainiin onks se seekeri vaan olevinaan se "seal retainer", eli se rauta mikä sitä stefaa pitää? Sehän ei helan liikkumiseen vaikuta, ymmärsin et siihenkin on joku parannus tuli, en oo varma.
Toivottavasti nyt pitää
Toivottavasti nyt pitää
Re: Pasikiaisen romut
Joo seal retainer. On niin paljon romua laatikon päällä ettei natsaa kuvata.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Nyt on ploota läjässä, kävin koeajolla, pysyy öljyt toistaseksi ainakin sisällä.
Perkele, en tiiä, mikä voisi olla. Toimii paremmin kuin ennen remonttia, mutta silti vaihtaa aikaisin. Ihan kun tv vaijeri olisi säädetty ihan päin vittua, mutta ei kuitenkaan ole. Ykköseltä kakkoselle vaihtaa 2500 ja 2-3 ja 3-4 jossain 3500rpm:ssä. Mistä tälläinen voi johtua, voisko koneessa olla jotain vikaa ettei kierrä vaikka kenkii, vai hukkaako tuo 200r4 sen vähänkin voiman. TH350:n kanssa pelasi kuitenkin hienosti. Ja pakkovaihteilla tolla 200r4 ihan ok toimii.
Kuvernööriä viilattiin lisää ton turbiiniremontin yhteydessä, mutta mitään suurta vaikutusta ei silläkään ollu. Tiiä sit pitäskö vaan rohkeesti ottaa siivuu pois ja vaikka se löysempi jousi kokonaan pois?
Perkele, en tiiä, mikä voisi olla. Toimii paremmin kuin ennen remonttia, mutta silti vaihtaa aikaisin. Ihan kun tv vaijeri olisi säädetty ihan päin vittua, mutta ei kuitenkaan ole. Ykköseltä kakkoselle vaihtaa 2500 ja 2-3 ja 3-4 jossain 3500rpm:ssä. Mistä tälläinen voi johtua, voisko koneessa olla jotain vikaa ettei kierrä vaikka kenkii, vai hukkaako tuo 200r4 sen vähänkin voiman. TH350:n kanssa pelasi kuitenkin hienosti. Ja pakkovaihteilla tolla 200r4 ihan ok toimii.
Kuvernööriä viilattiin lisää ton turbiiniremontin yhteydessä, mutta mitään suurta vaikutusta ei silläkään ollu. Tiiä sit pitäskö vaan rohkeesti ottaa siivuu pois ja vaikka se löysempi jousi kokonaan pois?
Re: Pasikiaisen romut
Aski lähtösin diiselin perästä?
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Suattaapi olla? Jonku pitkäkaton aski toi on.
Ja sit, kuvernööri ei vissiin vaikuta kun täyskaasukiihdytykseen, kun mun mielestä se vaihtaa ykköseltä kakkoselle rauhallisessa kiihdytyksessä myös tosi aikasin
Ja sit, kuvernööri ei vissiin vaikuta kun täyskaasukiihdytykseen, kun mun mielestä se vaihtaa ykköseltä kakkoselle rauhallisessa kiihdytyksessä myös tosi aikasin
Re: Pasikiaisen romut
Kuvernööriä keventämällä sen pitäs muuttaa myös pintakaasukiihdytyksen minimivaihtokierroksia ylöspäin, näin luin joskus jostain.. itellä aski oli 307 oldsin perästä ja vaihto aika pirun matalilla kiekoilla sekin. Kevensin kuvernaattoria, parani mutta ei tarpeeks, tyydyin käyttään pakkovaihteita kun en jaksanu aukoa enään..
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Olisko se sitten ominaisuus. Pitänee ottaa se löysempi jousi kokonaan pois ja kokeilla. Tv vaijeriakin varmaan pitää vielä kattoa, kun tolla kaasaribräcketillä se ei taida tehä tarpeeks isoa liikettä. Pohjaan menee kyllä, mutta silloin pitää säätää vaijeri vähän turhan tiukalle. Johtuisko siitä sit osaks kans...
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Tietääkö kukaan, vaikuttaako toi 1-2 venttiili osakaasuvaihtoon, vai myös täyskaasuvaihtoon? Mähän en nimittäin purkanut sitä venttiilirakennelmaa, purin vaan ne mihin tuli shiftkitissä muutosta Otin toisen jousen pois kuvernööristä, nyt venyttää muita vaihtoja 4000rpm:ään (joka on oikeesti jo ylärajalla tolle koneelle, se ei tykkää kierroksista yhtään, perkele) mutta ykköseltä kakkoselle vaihtaa edelleen aikasin.
Tänään pesasin auton sisältä ja ulkoo pikasesti, ja korjailin vähän sähköjä, isompaan flektiin uusi liitin niin rupesi toimimaan, kuten myös lämppärin moottoriin. Kyllä se kesä tästä urkenee, kävin kylällä vähän pyörimässä, hyvin tuntuu toimivan. Paskoja noi motonetin vesitiiviit (tai sit en osaa kasata niitä) mutta tuntuu usein olevan jotain pientä kosketushäriötä, ne ei tosin kestä vissiin amppeereita niin paljon mitä tuo flekti vie, uups
Tehoohan toi vaatis, tai tiuhempaa perävälläriä edes
Tänään pesasin auton sisältä ja ulkoo pikasesti, ja korjailin vähän sähköjä, isompaan flektiin uusi liitin niin rupesi toimimaan, kuten myös lämppärin moottoriin. Kyllä se kesä tästä urkenee, kävin kylällä vähän pyörimässä, hyvin tuntuu toimivan. Paskoja noi motonetin vesitiiviit (tai sit en osaa kasata niitä) mutta tuntuu usein olevan jotain pientä kosketushäriötä, ne ei tosin kestä vissiin amppeereita niin paljon mitä tuo flekti vie, uups
Tehoohan toi vaatis, tai tiuhempaa perävälläriä edes
Re: Pasikiaisen romut
Millasessa kombossa toi nyt on?
Itellä on ainakin toiminu noi viilukylki-editionit 1800kg or so 200hp.
Itellä on ainakin toiminu noi viilukylki-editionit 1800kg or so 200hp.
BMW M5 SBC 1993
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests