
Tääkin menny pikkusen eteenpäin. Duunasin alkuperäiseen vaihteistoon TransGo:n shiftkitin ja TH200C:n pantaservon ja aloin modaamaan alkuperäistä moottoria. Tarkoitus olis duunata normi laakerinvaihdon lisäks perus öljymodit ja kannet niin virtaaviks kun himassa pystyy. Nokka-akseliin lisää asteita GT-motorsilla, meinasin viedä XE274 nokkakortin mukana ja pyytää mahdollisimman lähelle vastaavaa.
Moottori on siis tavan 307 rullanokalla ja pienireikäisillä 7A-kansilla. Kansien kanavat näyttää aika lailla samalta mitä Popular Hotroddingin 430hp projektimosassa oli joten toivoisin että noi "riittää". Erona toki isommat venttiilit. Tavoite olis saada myös 1,3mm siivut pois kansista niin puristus nousis lähelle 9,5:ä.
Taisin tyriä epoksin sekoituksen kun ei oikeen tarttunut lohkoon eikä oikeen kuivunut. Pläh.