Terve mieheen, oon suunnitellut tekeväni tän projektitopicin tänne jo vuosia, nyt uusien sivujen myötä otan itseäni niskasta kiinne.
Eli homma pähkinänkuoressa: ostin 2009 -63 vuosimallin 2d ht Impalan ja sitä jalostanut pikkuhiljaa. Homma lähtenyt käsistä aikapäiviä sitten... Aluksi piti vähän fiksaa ja vaan ajaa mutta osottautui niin mädäksi että yksi asia johti toiseen.. nonii laitetaan kuvia ettei mene liian sekavaks.
Auto siinä kunnossa kun se mulle tuli, ajelin pari viikkoa siirtokilvillä.
pitäähän louraideri tonttii saada
taka-akselista lähti niin infernaalinen meteli että se meni remonttiin, lukkokin tuli sisään.
molemmat kyljet näytti pienen rapsuttelun jälkee tältä... ei ihme että magneetti ei tarttunut?
wallmartissa ollut kitti tarjouksessa, tää on amerikkaa.
oli mulla oikeen "korjaus"palakin osaan kylkeen... kuten kuvasta voi aistia osa ei päätynyt autoon.
Kylkilista noin pari senttii väärässä paikkaa ja kaikki kulmat joiden pitäs olla terävät oli pyöreitä ja toistepäin
siispä autokerhokaveri vääns mulle suorasta levystä OIKEAT korjauspalat
siinä uudet pellit sovittelussa, koko kylki siis meni uusiks. Isossa kuvassa huomaa miten amerikan Joe on fiksannut ruostekohdat messingillä juottamalla ja hakannut vasaralla sisään että pääsee kittaa suoraks
toisen oven fiksaus käynnissä..
tolta se näyttää tällähetkellä, odottelee hiontaa pellille ja armotonta pohjien hiontaa kunhan vähän kelit lämpenee..
Nyt on vuorossa etupään kasaaminen, taka-akseli on kasattuna ja pussit paikallaan. kohta saadaan takas pyörilleen taas.
Tässä pieni läpileikkaus siitä mitä on tehty, yritetään jatkaa päivittelyä
Chevrolet Impala -63 lowrider
- ricothekidd
Re: Chevrolet Impala -63 lowrider
Morjesta pöytään vaan, täytyy kyllä sanoa, että on sulla siinä melkoinen savotta ollu noiden korjauspalojen kanssa
Mikäs tähän tulee tekniikkapuoleksi? Ja oliko mimmonen savotta työstää noi ilmapussit sinne? Oliko sulla joku valmis setti vai onko toi semmonen ite tehty keräilyerä?
Mikäs tähän tulee tekniikkapuoleksi? Ja oliko mimmonen savotta työstää noi ilmapussit sinne? Oliko sulla joku valmis setti vai onko toi semmonen ite tehty keräilyerä?
Ei muuten mee sit runko maahan ilman modeja alatukivarsiin ja taka-akselintuentoihin.
BMW M5 SBC 1993
- ricothekidd
Ilmapalkeet oli oikeesti bolt-on (LowToys), PAITSI että etuiskareille pitää rakentaa uudet kannakkeet. kai siihenkin amerikan ihmemaasta olis joku setti löytynyt mutta tein ne ite.
Herrakani: joo näin voi olla, en tiedä sitten noilla 14" pyörillä että miten käy mutta runko maassa on muutenki niin kauheen huono ajaa
Alunperin tässä on ollut 327+pg, mulle saapuessa 350+pg jonka kampesin ylös tuossa hiljattain... lopputulos paljastuu joskus helmikuun aikana.
Herrakani: joo näin voi olla, en tiedä sitten noilla 14" pyörillä että miten käy mutta runko maassa on muutenki niin kauheen huono ajaa
Alunperin tässä on ollut 327+pg, mulle saapuessa 350+pg jonka kampesin ylös tuossa hiljattain... lopputulos paljastuu joskus helmikuun aikana.
ricothekidd wrote:Herrakani: joo näin voi olla, en tiedä sitten noilla 14" pyörillä että miten käy mutta runko maassa on muutenki niin kauheen huono ajaa
Nyt sanot väärälle miehelle tommosia ))
Nimimerkillä sentti maavaraa crossmemberistä talviautossa.
BMW M5 SBC 1993
- ricothekidd
tässä vehkeessä on sama setti ilman mitään modeja, ei se ihan kiinne mene mutta tarpeeks mulle
Tohon kun laittais tuuman pitemmät ylätukivarret ni ei olis pyöränkulmat tolleesti. /\ vaan ||
BMW M5 SBC 1993
- ricothekidd
näillä mennään, itseä koskaa pieni camberi haitannu.
- ricothekidd
JEE! uutta roinaa Impalaan, levyjarrusatsi ja kakspiir jarrut
Jee! Osakasa! Jos taakse haluut levyt kans ni mulla on jouten Wilwoodin superlight midsizen etujarrut.
BMW M5 SBC 1993