
Perään asensin uudet laakerit+stefat vetoakseleille ja pinionille uuden stefan. Pistin myös yläkorviin uudet uretaanipuslat valmiiks kiinni.
Pesasin sen ja vedin maalia päälle, vaikka aika hyvässä maalissahan toi oli jo entuudestaan


Toinen scavenge pumppu kuskinpuolen turbolle tuli. Tein muutokset saman puolen keräissäiliöön, että sain suoraan siitä lähdön tälle uudelle pumpulle. Jätin kuitenkin yhdysletkun molempien säiliöiden välille. Jos jompi kumpi pumpuista hajoaa, pääsee vielä yhdellä pumpulla kotiin kun väliletku tasaa öljyn toiselle puolelle. Ainut vaan et jos antaa tosiaa enempi lämää niin alkaa öljyä tulemaan yli huohotussuodattimista yhdellä pumpulla ajettaessa.

Nyt kun on kaks scavenge pumppua niin piti haarottaa paluulinja molemmille pumpuille. Tollasen palikan jyrsin alumiinista et sai pumput kii

Laitoin myös lattiamaton ja penkin takas paikallee


Syyläriltä puuttu paisuntasäiliö ja myös pissapojan säiliö. En viittiny alkaa mitää muovisia purkaamopönttöjä sinne virittää, niin duunasin 80mm putkesta tollaset säiliöt. 1/2" kierreholkit sorvasin ja hitsasin sitten päätylätkiin kiinni. Korkit tein 3d tulostamalla, niissä on vielä tollaset äänenvaimentimet huohottimina. Pulttasin pöntöt kii ja toimintaan. Uuden pissapojan moottorinkin laitoin paikalleen.


Uusille pöntöille tein samanlaiset jalat, kun tolle kiinan huohotuspöntölle tein

Jarrujenkin asennus alkoi. Edestä raapasin rummut veks ja punnitsin paljon on eroa seteillä:


Aika kovassa oli pallonivelet, kun ei oo tarvinnu n. 20 vuoteen aukoa, mut lähti kaikki ehjänä irti

Kuskinpuoli paikallaan:

Putsasin vähän tukivarsia ja vedin maalia päälle. Tuli laitettua vähä parempi kumisarja tolle vakaajallekkin. Uudet stoppikumit löyty miljoonalaatikosta:

Apparin puoli paikallaan:

Siinähän sitä päivitystä, varmaa jäi jotai laittamatta, kun veny tää päivityksen teko.. Seuraavaks pitää vetää paineensäädintä ja putkea/letkua jarruille jne. Perään uudet poskilaakerit, vanhat tänää irrotinkin jo murikasta.
