Lattia olis hitsattu, kyllä siitä riittikin usealle päivälle. Koitin vähä vetää jäykkäreitä sikkikoneella ja säilyttää lattian muodon suunnilleen sinnepäin mitä se vakiona on. Vedin lattian päälle temazinc teollisuusmaalin ja vielä reunoille mustan maalin, mut siitä ei ny tullu kuvaa.

Tulostin on ollu kuumana ja osia on tullu tehtyä putsarihärdelliin.
Ensimmäinen suodattimen pönttö tulostimesta ulkona, tulostusaika vähä vajaa 41h:

Koekasailua:

Molemmat pöntöt tulostettu ja päätylätkätkin kantattuna:

0.7mm pellistä duunasin sitte tollaset putket mistä ilma menee suodatinpöntöille:
(tulostin myös noi 4mm sormiruuvit mihin upotin mutterit, kun ei nii pieniä äkkiä löytyny kaupasta..)

Ja niiden lisäks tollaset mutkat et saa ilman otettua takaseinän läpi, oli vähä haastavat hitsattavat:

Tuolleen ne pitäis laittaa paikalleen. Ihan ei käyny noi jonku joskus tekemät pyöreet reijät tähän hommaa, mut vedetää ne umpee:

Putsaripönttöjen 90 mutkat on kiinni peltilätkässä jossa 5mm niittimutterit. Peltilätkä on 5mm rst pulteilla kiinni turbojen puolelta. Sit piti tulostella tollaset adapteriputket silikonimutkilta niihin 90 mutkien päihin asti:


Jouduin tekee putkiin sivulle väistöt, et ei ota kiinni tohon hukkaportin kelloon. Tänään aamulla valmistu toinen putki ulos tulostimesta, pitää siistiä niistä ylimääräset siimat veks niin saa laittaa kiinni.

Parhaillaan tulostin tulostelee ritilöitä, mistä se ilma sitten tulee läpi noihin RST väliputkiin. Sithän toi ilmanottohomma alkaa olemaan jo aika lähellä valmista.
Maavaraa pitäs saada lisää, ettei öljypohja ota kii. 196/65r15 on nyt alla, testasin blazerin 225/70r15 ja sillä tulis se 40mm lisää korkeutta öljypohjan alle.. Vähä eri näkönen mutta oisko paha..


Ja tietty 18" bling bling

Vetoakselitkin on jo maassa, tänää maksoin tullit. Huomenna ehkä tallilla
