hupsista, täähän on jäänyt nyt ihan unholaan koko topicci...
Mitään isompia juttuja ei (taaskaan?) ole tapahtunut, kone on pelannut yllättävän hyvin tähän asti paria pikku juttua lukuunottamatta.
2018 käytiin elokuussa malmilla ajelemassa vähän varttia, tuli paras aika 12.23 ja loppuja 188kmh.
Kone rupes huohottamaan 200m jälkeen aika rankasti ja jarrutusalueella huomasin et koneesta puuttuu 200rpm tyhjäkäyntikiekkoja.
Ei muuta kun varikolle ja ihmettelyä, en siinä sitten mitään erikoista keksinyt niin ruuvvasin tyhjäkäyntiä isommaksi...
Kotimatkalla huomas selkeesti että kun anto vähänkään kenkää kiihdytyksessä niin usva konehuoneesta vaan paheni.
Eipä siinä sitten, ajamalla kotiin ja seuraavana päivänä tutkimaan. Kolmosen puristuspaineet oli luokkaa 2bar joten vika aika selvä...
Kansipahvi sieltä oli pettänyt, ei muuta kun uutta paikolleen ja kovaa ajoa
2019 en kerennytkään ajamaan muualle kuin street slideen, odotukset sinne mennessä ei ollu kauheen korkeella uudesta asfaltista huolimatta.
Laittelin keväällä lähtörajottimen kii msd purkin kaveriksi toivoen helpotusta/parannusta lähtöihin.
Komeesti se ainakin röpöttää jos ei muuta
Shifterinkin askartelin paremman että ois kivempi käteen ja fiksumpi vaihtaa ainakin vartilla.


Mutta eipä mitään, hyvinkäällähän olikin hyvä keli ja asfaltti tosiaan ok, niin siellähän se enkka sit taas uusiutu. Nyt ois kellot pysäytetty aikaan 11.80sek ja 189kmh.
Syksyllä rupes kaasari kakomaan/nypyttelemään, koitin putsailla mut ei juurikaan auttanut...
Tilailin sit joutessani proformin annular boostereilla varustetun kaasarin rungon ja swappasin sen paikoilleen myös. Eipä suurta vaikutusta nypytykseen.
Pitänee tutkia talven aikana jakajan sisuskalut oisko siellä mainittavaa vikaa.

Kävin mä tän vielä syksyllä katsastamassa, päästötesteihin tolla annular booster rungolla tuntu olevan jonkunlainen vaikutus positiivisessa mielessä, oli päästöt paljon kivuttomammin paperilla kun vanhalla rungolla.
Koitetaan päivitellä tätäkin vähän useammin, jos vaan kerkeis talvella vähän touhuilemaan...
Takarunkoo tekis mieli vähän laikata ja kaventaa että slicksit mahtuis paremmin, ei ois monesta millistä varmaan kii ettei ne kurvissa hinkkais runkoon

Toisaalta myyntikin on taas pari kertaa käyny mielessä, en sit tiiä mitä hommais vaan tilalle
