Elky LM7 twin turbo
-
Re: Cruisingnight Elky
Paitsi että pitää vielä valmistella toi, rempata LM7, istuttaa se tuonne caminoon, hyrrät sinne. On aika iso projekti.
OD miitti? Onko tähän OD foorumilla jokin lirpake mistä näkisi paremmin, että mitä ja missä jne. tietoja?
Löytyy tuolta tapahtumat osiosta juu
Tsekkasin vanhan koneen kannet läpi, yksi imuventtiili oli saanu jonku osuman, oli toi reuna ihan halki
Männässä ei kyllä ollu oikeen mitää jälkeä..
Kannet on nyt felproon tiivisteillä ja VHT sprayliimalla kiinni
Tökkäsin viel tikutkin paikoilleen, preloadit on vielä säätämättä
Männässä ei kyllä ollu oikeen mitää jälkeä..
Kannet on nyt felproon tiivisteillä ja VHT sprayliimalla kiinni
Tökkäsin viel tikutkin paikoilleen, preloadit on vielä säätämättä
Sehän valmistuu käsiin
LM7:n uudet venttiilienjouset ja varrentiivisteet tuli. Closed pressure 1.8" / 95, open pressure 1.2" / 300. Nää on siis speksattu tuon tulevan MTC-8 nokan kanssa.
Pesin kannet, kanavissa oli valehtematta n 3-5mm karstaa. Sai hinkata ihan tosissaan. itse seetit on sen verran kulahtaneet, että kannet lähtee Pro Street Ky:hyn venttiilitöihin.
Pesin kannet, kanavissa oli valehtematta n 3-5mm karstaa. Sai hinkata ihan tosissaan. itse seetit on sen verran kulahtaneet, että kannet lähtee Pro Street Ky:hyn venttiilitöihin.
Tällä viikolla oon vaan putsannu osia, ihan hemmetillisessä karstassa kaikki.
Männistä ja veiveistä tuli puhtaat
Imusarjakin ui pesuaineessa pari päivää, vieläkin on sisällä vähän ryönää, täytyy viel putsailla
Lohko oli myös kaksi päivää pesunesteessä, lähti kyllä kaikki karsta pois.
Ohjaustehostimen säiliö ui sitruunahapossa kolme päivää, lähti vähäiset ruosteet ja loput maalit lähti teräsharjalaikalla. Maalasin sen punaseks, siitä ei kyl oo nyt kuvaa.
Nokka-akselin laakerit olis tuloillaan, täytyy sitten viiä lohko koneistamolle laakerinvaihtoon.
Männistä ja veiveistä tuli puhtaat
Imusarjakin ui pesuaineessa pari päivää, vieläkin on sisällä vähän ryönää, täytyy viel putsailla
Lohko oli myös kaksi päivää pesunesteessä, lähti kyllä kaikki karsta pois.
Ohjaustehostimen säiliö ui sitruunahapossa kolme päivää, lähti vähäiset ruosteet ja loput maalit lähti teräsharjalaikalla. Maalasin sen punaseks, siitä ei kyl oo nyt kuvaa.
Nokka-akselin laakerit olis tuloillaan, täytyy sitten viiä lohko koneistamolle laakerinvaihtoon.
Ai juku! LM7 rakentelua. Pitääkin seurailla miten etenee, kun mulla on ajatuksissa hankkia ja asennella vastaavanlainen pata.
jee
Keme wrote:Ai juku! LM7 rakentelua. Pitääkin seurailla miten etenee, kun mulla on ajatuksissa hankkia ja asennella vastaavanlainen pata.
Sen verran pakko heittää ot:n puolelle mutta mihis koriin kemellä ois tulossa "oikea" moottori?
Hihi. Todennäköisesti ysärin Euroautoon. Vaihteiston sovin jo ostavani ja korin oon vissiinki ostanu kans. Kone on vielä tilaamatta, mut pitäs senkin tiimoilta säkeentyä ni ois ainaki jonkinmoinen mahdollisuus saaha se nippuun vielä tänä vuonna.
jee