Nyt olis taas kytkin vaihdettu uuteen, saa nähä meneekö toi vanha takuuseen..
Made in China, jännästi tää asetelma on paljon löysempi kytkinpolkimeen, mutta toimii ihan ok

Kytkimen vaihdon jälkeen löin käymään ja kone ravisti, mietin et onko toi kiinanpojan asetelma jotenkin tasapainotukseltaan vituillaan, ravistus hävis kyllä kun kone lämpeni niin meinasin että onkohan siellä jotain sanomista seoksen palamisessa kun seosmittarikin näytti ihmeellisiä arvoja. Ja olihan siellä

Kaikissa tulpissa oli aika isot kärkivälit ja yhdestä eriste rikki. Täytynee tilata uudet tulpat, näköjään etanoolin kanssa syö nopeammin loppuun? Pitäskö laittaa vähän kylmemmät tuikut? Ajossakin parani kun laitoin ehjän tulpan tuon tilalle ja koputtelin kärkivälit muista kohdilleen.. liekkö siitä nuo aiemmat seoksien vaeltamisetkin johtuneet.
Käärmekamerallakin vähän leikin ja tsekkasin pyttyihin, ei näkyny mitään isoa damagea ainakaan

Öljyä toi on vuotanu jostain paikasta X enkä oo sitä aikasemmin saanu paikallistettua. Nyt etsiskelin oikeen kunnolla ja löytyhän se, jakajan alla oli oikeen kunnon öljymönjäläjä..

Tempasin jakajan pois ja O-rengas oli kovettunu ja tod näk fuskas sieltä. Vedin myös sikaa imusarjan takaosaan, lohkon ja imusarjan liitokseen jospa ei sieltäkään tulis.
Hyvin on ökää tossa virranjakajan urassa mistä öljy kulkee eteenpäin. 450tkm tekee tehtävänsä, ehkä tuo pitäs kohta remppailla..

Poistelin myös ilmastointikennolta jonkun purkkaliimalla viritellyn verkkopatentin, ilmaa alko taas tulemaan paremmin hyttiin kun ilma pääs suoraa läpi kennon eikä törmänny tohon verkkoon. Toi verkko oli muutenkin väärällä puolella, kaikki roskat pääs sinne kennon sisään ja tukkii kaiken..
