Ford Falcon STW '69
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Koukku oli ni ei käyny mittää. Oishan se muuten lyhentyny muutaman kymmenen senttiä.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Tähänki on tullu vaihettua konepellin saranat ja säädettyä, kesärenkaat on vanteilla kans ja oottaa vaan kelejä. Ja toi bensanpainemittari tuli siirrettyä takas bensakiskoo ni mahtu toi pelti alas. Ja pistin pissapojanletkun bpainemittarin kauluksen reikiin ni sai neki reiät peittoon.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Tein autoon suojelusenkelin, Papa Legba
työvaiheita yms tässä:
työvaiheita yms tässä:
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Kesäkumit nakkasin alle. Ei kai tuossa muuta. Ostin öljyä koneesee, nesteitä ja ylävesiletkun ku oli pieni reikä tullu. Lie valmistusvika siinä.
Re: Ford Falcon STW '69
Eipä tuo ihan välttämättä snobirinkuloita kaipaa.. tylyn asiallinen..
'67 Ford Custom
'87 Buick Regal
(Kuvia nykyisistä ja muistoja menneistä kieseistä..)
'87 Buick Regal
(Kuvia nykyisistä ja muistoja menneistä kieseistä..)
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Vaihoin öljyt, rasvasin nivelet ynnä muuta pientä; perjantaina ois leimuu ni se mielessä pitäen.
Tää on nyt nähtävillä taas vuoden tauon jälkeen Backwoods Cruisingissa jos joku sinne on tänä vuonna tulossa.
Tää on nyt nähtävillä taas vuoden tauon jälkeen Backwoods Cruisingissa jos joku sinne on tänä vuonna tulossa.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Raitisilmatorven vaijerin korjasin tekemällä halkion siinä missä se alunperin oli ollu, työntämällä sitä sisään ja klemmari päälle. Epoksia pistin kans vaijerin päälle/nupin kiinnikkeen sisään.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Tuli tuossa korjattua toi kuskin kohta etusohvasta. Jousi oli menny kiinnityksestä poikki niin pistin sen nippareilla kiinni; ja jousi ei alunperin ollu rungon päällä mutta nostin sen tässä tapauksessa rungon päälle ja 3 reikää runkoon sekä nippareilla varmistukseksi kiinni. Pistin sitte levyn superloonia päälle ku oli kulunu toi orkkis tuosta keskeltä. Sitte kiristin ton reunan tiukasti tohon, pistin yhen tiukan kämmenen levysen vinyylin kiristämään tuota ja sitte kiristin ton päällisen kans ettei jää pullottamaan keskeltä. Hyvältä se nyt tunnostaa istua. Polttoainesuodattimen vaihoin kans ja perän huohotusletkun ku oli jo aika paskana.
On kans ollu ongelmallista ku koneen ajaa tosi kuumaksi ja seisottaa jonku 20-30 minuuttia niin ei oikeen jaksa käydä tyhjäkäyntiä ja sammuu ku nakkaa pykälän silmään. MAT-anturia säädin ettei näytä 70 astetta ylemmäs (ajossa on joku 50-70 riippuen läpän asennosta ja ulkoilman lämmöstä; sekä koneen lämmöstä kun se anturi on imarissa). Toi rautanen imuputki kuumenee ihan saatanasti vaikka on toi lämpökääre, joten viemäriputkesta tekasen uuden ja pistän palopeitteen kans senki päälle. Jospa se vaikuttas positiivisesti imulämpöihin. Tallilla on kans 2 1/4" Flowtechin Red hot vaimentimet jotka ajattelin huvikseen sovittaa noihin 2" rööreihin ja kattoo miten se mölisee rähinäputkilla.
Näistä kuvia ja juttua lisää lähipäivinä, riippuen terveydestä ja ulkoilmasta. Huomenna ainaki imuputki nippuun ja samapa se on pakoröörejäki tehä; ainaki supparit ku ei niitäkää saanu valmiina eli 2 1/4" -> 2".
On kans ollu ongelmallista ku koneen ajaa tosi kuumaksi ja seisottaa jonku 20-30 minuuttia niin ei oikeen jaksa käydä tyhjäkäyntiä ja sammuu ku nakkaa pykälän silmään. MAT-anturia säädin ettei näytä 70 astetta ylemmäs (ajossa on joku 50-70 riippuen läpän asennosta ja ulkoilman lämmöstä; sekä koneen lämmöstä kun se anturi on imarissa). Toi rautanen imuputki kuumenee ihan saatanasti vaikka on toi lämpökääre, joten viemäriputkesta tekasen uuden ja pistän palopeitteen kans senki päälle. Jospa se vaikuttas positiivisesti imulämpöihin. Tallilla on kans 2 1/4" Flowtechin Red hot vaimentimet jotka ajattelin huvikseen sovittaa noihin 2" rööreihin ja kattoo miten se mölisee rähinäputkilla.
Näistä kuvia ja juttua lisää lähipäivinä, riippuen terveydestä ja ulkoilmasta. Huomenna ainaki imuputki nippuun ja samapa se on pakoröörejäki tehä; ainaki supparit ku ei niitäkää saanu valmiina eli 2 1/4" -> 2".
Re: Ford Falcon STW '69
Täähän oli vissiin Megalla?
Liian pieni injector opening time tekee just ton, että IAT noustessa menee liian laihalle.
Lisää aikaa vaikka 0.05ms kerrallaan kunnes IAT:n muutos ei vaikuta AFR:ään .
Liian pieni injector opening time tekee just ton, että IAT noustessa menee liian laihalle.
Lisää aikaa vaikka 0.05ms kerrallaan kunnes IAT:n muutos ei vaikuta AFR:ään .
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Jari H wrote:Täähän oli vissiin Megalla?
Liian pieni injector opening time tekee just ton, että IAT noustessa menee liian laihalle.
Lisää aikaa vaikka 0.05ms kerrallaan kunnes IAT:n muutos ei vaikuta AFR:ään .
Joo, kiitos! Ei auttanu MATin muutos, ei toi viemäriputkesta väsätty imuputki ja alko olee jo ideat vähän loppu.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests