Kyllähän sitä vois ehkä lähettääkin, jos ne vaikka jotain korvais.
Jotain toi perkeleen laite rötää, ei tunnu vetoja oikein olevan niinku pitäis
Onkohan tommoses oldsin koneessa 18 astetta ennakkoo hyvä, alipaine tulpattuna, tyhjäkäynnillä.
Tulpanjohdot pitää varmaan mittailla, jos siitä johtuis. Nekin on kyl pari vuotta sitten laitettu.
Pasikiaisen romut
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Tais mysteeri selvitä, mulla on häiriösuojatut tulpanjohdot ja tulpat.
Ny tulee MSD:een RACE tulpanjohot Champparit uudet tulpat ja Accelin upeet johdonniputtimet
Eli nyt on niinkusta sitten tulpat ainoastaan häiriösuojatut, niinkuin kuuluukin.
Ny tulee MSD:een RACE tulpanjohot Champparit uudet tulpat ja Accelin upeet johdonniputtimet
Eli nyt on niinkusta sitten tulpat ainoastaan häiriösuojatut, niinkuin kuuluukin.
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Ny on MSDeen piuhat. Kyllä täytyy kehua 50:n setiksi! Tosi laadukas, ja mietin vähän ostaessa mitähän tolla tekee kun tulee se erikoistyökalu mukaan, mutta ajoi hyvin asiansa. Enpä enää osta 45:llä hiilipiuhoja.
Ja sai siististi tehtyä piuhat kun sai pätkiä sopivat
Ja joo, enään ei pätki ja nyt tuntuu vääntävän ihan erilailla
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Tietääkö kukaan mistä saa uusia separator plateja? Nyt lähteepi venttiilikoneisto alas ja ihmetellään et mikä sitä vaivaa.
Positiivista on niin mujua ei löytynyt öljypohjasta kun oon nyt pari tankillista ajellut. Putsaan kunnolla venttiilikoneiston, otan kaiken irti yksi kerraan ja tutkin onko mitään, läjään uudella välilevyllä, pitää hakea tuumasia teriä jostain et saan varmasti oikean kokoiset kaikista rei'istä jne. Nyt en jätä mitään sattuman varaan.
Meni autometerin mekaanisesta vedenlämpötilamittarista putki poikki, kun flektin anturin vaihdoin. Rupes puhisemaan vähän milloin sattuu. Us-partsista ei saa kun koko mittarin, onko kellään ideaa mistä uuden imusarjan päähän tulevan mokkulan ja putken saisin?
Osaako joku sanoa mitä vastusarvoa pitäs lukkosolenoidista tulla? Ihmettelin kun hävis lukko, 10a sulake suhahti, savun hälvettyä (no ei oikeesti ollu mitään savua) tarkistin kytkennät ja kaikki oli ok. Mistä se vois kusta vai tartteeko vaan isomman sulakkeen. Mullahan on relehelvetti tota lukkoa ohjaamassa+solenoidi jotka kaikki vie vähän virtaa etten sit tiiä miten iso sulake tartettais.
Positiivista on niin mujua ei löytynyt öljypohjasta kun oon nyt pari tankillista ajellut. Putsaan kunnolla venttiilikoneiston, otan kaiken irti yksi kerraan ja tutkin onko mitään, läjään uudella välilevyllä, pitää hakea tuumasia teriä jostain et saan varmasti oikean kokoiset kaikista rei'istä jne. Nyt en jätä mitään sattuman varaan.
Meni autometerin mekaanisesta vedenlämpötilamittarista putki poikki, kun flektin anturin vaihdoin. Rupes puhisemaan vähän milloin sattuu. Us-partsista ei saa kun koko mittarin, onko kellään ideaa mistä uuden imusarjan päähän tulevan mokkulan ja putken saisin?
Osaako joku sanoa mitä vastusarvoa pitäs lukkosolenoidista tulla? Ihmettelin kun hävis lukko, 10a sulake suhahti, savun hälvettyä (no ei oikeesti ollu mitään savua) tarkistin kytkennät ja kaikki oli ok. Mistä se vois kusta vai tartteeko vaan isomman sulakkeen. Mullahan on relehelvetti tota lukkoa ohjaamassa+solenoidi jotka kaikki vie vähän virtaa etten sit tiiä miten iso sulake tartettais.
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Etsin uutta välilevyä (jota en löytänyt), mutta oli pakko ostaa HD2 kitti, kun sain niin halvalla. Oli yhdessä firmassa jollain poistolistalla. 40e tuli maksamaan, niin pakkohan tuo oli ostaa. Poranterätkin tulee setissä mukaan, ohjeet näytti selkeiltä.
Ainoa mitä mietin, voisko niitä checkballien reikiä suurentaa, siten että vanhat kuulat vielä sopisi tiivisti? Ettei joku reikä ole kuulunut siten että vuotaa.
Ainoa mitä mietin, voisko niitä checkballien reikiä suurentaa, siten että vanhat kuulat vielä sopisi tiivisti? Ettei joku reikä ole kuulunut siten että vuotaa.
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Vaihtelin tuon HD2 setin. Nyt on vaihot napakat, mutta edelleen vaihtaa aikasin. 1-2 ja 2-3 vaihdot on liian aikasin.
Mietin, että olisko noissa välilevyissä eroja. Porasin kyllä ohjeen mukaan, mutta kuvia kun katselin niin ohjeen välilevyssä oli enemmän reikiä. Voisko tuo mun olla jostain diiselistä tms joka vaikuttais tollain.
Mietin, että olisko noissa välilevyissä eroja. Porasin kyllä ohjeen mukaan, mutta kuvia kun katselin niin ohjeen välilevyssä oli enemmän reikiä. Voisko tuo mun olla jostain diiselistä tms joka vaikuttais tollain.
Re: Pasikiaisen romut
Kyllähän diiselissä on vaihtokohdat alempana.. en sit tiiä eroista muuten
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Juu en tiiä minäkään. Vaihoin tuohon nyt turbiinin solenoidin, vanha tais vähän jumittaa, ja sit putsasin venttiilikoneiston ja tsekkasin kaiken läpi että varmaan on oikein. Mitään ei lyötynyt erikoista. Ehkä vähän paremmin toimi mutta aaikaisin tuo tuntuu edelleen vaihtavan.
Tilasin 3.73 Yukonin vällärin ja asennussarjan :p todnäk. asennutan tuon jossain, ettei mee pipariksi. Saa ammattilainen shimmata.
Tilasin 3.73 Yukonin vällärin ja asennussarjan :p todnäk. asennutan tuon jossain, ettei mee pipariksi. Saa ammattilainen shimmata.
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Nyt on herkut tontilla
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Pientä operaatioo on ollut oldsin kans kun en millään meinannut saada turbiinilukkoa toimimaan kunnolla, kiihdytystilanteissa jne arpoi meneekö lukko päälle vai ei. Muun muassa eilen cruisingeista tullessa taidettiin pysähtyä joka toiselle bussipysäkille Lahti-Mäntsälä välille kun säädin sitä perkeleen alipainekatkaisinta.
Tänään ihmettelin sitä sitten lisää, ja kävin ostamassa biiltemasta alipainemittarin, tyhjäkäynnillä 15-17hg, kai se on ihan ok? Sitten päätin kokeilla, kun alipainekatkaisin oli kytkettynä ennen imusarjaan, vaihdoin sit kaasarin alipainelähtöön (läppien alapuolelle), ja kävin koeajolla niin tuntui kyllä toimivan oikein hyvin. Pittee seurailla, toivottavasti rokkais nyt hyvin.
Tänään ihmettelin sitä sitten lisää, ja kävin ostamassa biiltemasta alipainemittarin, tyhjäkäynnillä 15-17hg, kai se on ihan ok? Sitten päätin kokeilla, kun alipainekatkaisin oli kytkettynä ennen imusarjaan, vaihdoin sit kaasarin alipainelähtöön (läppien alapuolelle), ja kävin koeajolla niin tuntui kyllä toimivan oikein hyvin. Pittee seurailla, toivottavasti rokkais nyt hyvin.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests