Pasikiaisen romut

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

User avatar
sbc350
Posts: 2014
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Pasikiaisen romut

Postby sbc350 » Sun Apr 05, 2015 1:51 pm

Joo mäkin asensin sen tiivisteen filtterin kiinnitettynä saattaa olla kyl vika siinä

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Sun Apr 05, 2015 7:39 pm

Joo, pakkohan se on nyt kokeilla ensimmäisenä sit. Tiistaina viimeistään tulee uusi yritys, pistin ostoilmotustakin mut kellään ei oo hyllyssä :lol:

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Tue Apr 07, 2015 7:14 pm

Vaihoin suodattimen. Loota tuntuu toimivan paremmin. Pakin tv ulos vedettynä paineet nousi 9->12bariin. 1 ja 2 paineet ei muuttunut. 1 ja 2:lla siis vähän päältä 10baria kun pitäs olla lähemmäs 20baria. Kierrokset ei vaikuta paineisiin, paitsi että tyhjäkäynnillä ei juuri painetta ole.

Usko loppuu perkele, 100km/h jälkeen alkaa jäätävä ravistus takaa, luulen et noi uudet käytetyt vetarit on kierot?

User avatar
sbc350
Posts: 2014
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Pasikiaisen romut

Postby sbc350 » Tue Apr 07, 2015 8:15 pm

No kyllähän vastustaa prkl :/

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Tue Apr 07, 2015 8:38 pm

Näinpä. Pitänee ostaa eliminaattorit et saan nuo vanhat vetarit takasin kiinni. Ja viedä loota jollekkin spesialistille, josko se kesä siitä lähtis :roll: ja euroja kuluu.

User avatar
Camino79
Posts: 748
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Re: Pasikiaisen romut

Postby Camino79 » Tue Apr 07, 2015 9:03 pm

Olikos tossa 200-toosassa 1&2 jonkun oman pakan kautta? Aikaa niin pirusti kun itellä ollu tommonen levällää, että ei voi muistaa.... mietin vaan ettei oo käyny niinkun caminon vanhan askin edelliselle remppaajalle että yhden männän se ulkotiiviste oli leikkautunu yhdeltä laidalta?

Siinä se oli vielä se forwardi-pakan mäntä eli pakki kytkeyty hienosti mutta kaikki eteenpäin menevät alko hiljalleen luistamaan... Ni eihän nyt oo mahdollista että ois käyny kämmi niitä mäntiä asentaessa?

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Wed Apr 08, 2015 6:53 am

Kaikkihan on mahollista, mutta kakkonen on tosiaan sillä pannalla, et ei muut vaihteet pitäs vaikuttaa.

User avatar
Camino79
Posts: 748
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Re: Pasikiaisen romut

Postby Camino79 » Wed Apr 08, 2015 6:59 am

Tommosen lainauksen löysin, ihan niinku muistelinkin ni 2. ei oo pelkällä pannalla vaan panta on avustamassa kun kaikista kovin rasitus on yleensä 1-2 vaihdossa:

Sorry for the late response...if it runs fine and doesn't slip in first, but just won't shift (automatically or maually) into second, you could have a problem with your intermediate clutches slipping

OR....

If your pump isn't pressurizing your intermediate clutches, they won't engage the one way and you won't shift into 2nd.

Eli tuonkin mukaan 2. tulee noiden intermediate-kitkojen kautta... eli jos muistan oikein näin ulkoa ni eikös siellä oo low-pakka, intermediate ja sitten drive-pakka? ja sit tietty nelosen pakka?

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Wed Apr 08, 2015 11:28 am

Jos se panta vaan avustaa niin mistä se johtuu et kakkonen ei mee päälle ollenkaan jos se panta on vituillaan

User avatar
Camino79
Posts: 748
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Re: Pasikiaisen romut

Postby Camino79 » Wed Apr 08, 2015 4:17 pm

Pasikiainen wrote:Jos se panta vaan avustaa niin mistä se johtuu et kakkonen ei mee päälle ollenkaan jos se panta on vituillaan


Nyt kysyt liian vaikeita :lol:


Return to “Projektit”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests