Toinen kylkipala ois nyt lähes suoraksi kitattu.
Jollei vaimo olis hukannu kameraa, olisin saanu näyttäviä kuvia kun otin romut pihalle ja nostin lyhytlavaseen lavan paikoilleen mun death machinella eli 64 mallisella vammaksella.
Häälahjana saatiin suutintesteri niin siitä se idea lähti ja piti vammas herätellä talviunilta.
Kyllähän se on toiminut ja liikoja ei ole savuttanut mutta jokin siinä supermajurin koneen käyntiäänessä on oudoksuttanut.
Nyt siihen sain selvyyden.Totesin ettei ykköspytyn pakosarja oikein lämpene.
Suutin irti ja testaamaan.Avautumispaine oli järjellisissä lukemissa mutta tasan yhdestä reiästä tuli ainetta.
Koitin purkaa ja putsata tuloksella että koko kärki meni tukkoon. Hyllystä uusi tarvikärki paikoilleen ja johan toimi.
Nyt ei nuupahda kauhaa liikutellessa läheskään entiseen malliin.
Fleetsideen tuli hommattua yksi uusi etuloksu.Tarvitsee varmaan ostaa vielä toinenkin.
-78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Tälle tarjosin tänään vähä iso akkulaturia niin 5.7d lähti ku palmun alta.
Ajelin maalaamon puolelta montun päälle.Sain apparin etuloksun irti.
Uus korjattu orkkis gm loksu tuntuu istuvan sovittelussa hiton huonosti.
Lavaakin pitäis jaksaa kasailla takasin nippuun.
Voimanlähteen suhteen ollu hirvee mietintä ja vaihtoehtojen tutkiminen.
307 5a kannet 350d lohkoon vaatis sovitusta mutta tehtävissä, kansitivareiden sopivuus arvoitus.
Kierresuutinkannet 350 bensalohkon päälle ei käy ainakaan suoraan..kohdistustapit eri kohdissa ja vena mäntä välys todnäk minuksella.
vesikanavat lohkossa erilaiset bensa ja diesel.
taidan sit kuitenkin laittaa 350 bensalohkoon bensa 5a kannet.Varmaan pitää investoida w31 flattop mukeihin.
ruttu pitää saada yli kympin, mieluiten 15:1 hujakoille.
Tästä kun tulee kaasukäyttöinen.
Ajelin maalaamon puolelta montun päälle.Sain apparin etuloksun irti.
Uus korjattu orkkis gm loksu tuntuu istuvan sovittelussa hiton huonosti.
Lavaakin pitäis jaksaa kasailla takasin nippuun.
Voimanlähteen suhteen ollu hirvee mietintä ja vaihtoehtojen tutkiminen.
307 5a kannet 350d lohkoon vaatis sovitusta mutta tehtävissä, kansitivareiden sopivuus arvoitus.
Kierresuutinkannet 350 bensalohkon päälle ei käy ainakaan suoraan..kohdistustapit eri kohdissa ja vena mäntä välys todnäk minuksella.
vesikanavat lohkossa erilaiset bensa ja diesel.
taidan sit kuitenkin laittaa 350 bensalohkoon bensa 5a kannet.Varmaan pitää investoida w31 flattop mukeihin.
ruttu pitää saada yli kympin, mieluiten 15:1 hujakoille.
Tästä kun tulee kaasukäyttöinen.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
- ricothekidd
- Posts: 68
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Hollola
- Contact:
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Veikkaan että nyt puhutaan eri kaasuista kun nitrous oxidesta?
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
co:ta olis tarkoitus tolle syöttää.
Pidetäänkö kevätkauden avajaiset ranchilla?
Kaikki halukkaat c-night kirjoittelijat voi osallistua.
Pidetäänkö kevätkauden avajaiset ranchilla?
Kaikki halukkaat c-night kirjoittelijat voi osallistua.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Etuloksut ois si vaihdettu.Samalla ovia tuli justeerattua paremmin istuviksi.
Niin, siitä käyttövoimasta.
Jugi ei millään keksinny mikä laite oli kyseessä kun ton polttoainereaktorin tallissani näki.
Nyt olis sekä 7a että 5a kannet tallilla.pitäs viittiä viedä jommat kummat plaaniin.
Jos joku tietää erittäin sopuhintasen alumiinihitsarin niin kertokoon tänne.
Voisin näet täytättää noi montut noista orgis männistä.Tässä 350 73 mallin koneessa on matalamonttuset yksilöt jotka helpohkosti hitsais tasapäiksi.
Olen tässä koettanu diy pistehitsiä rakentaa että hst suodatinsukkiin sais päätyholkit hitsattua.
decan 350a akkulaturin muuntajaan saa käämittyä järeetä kaapelia suoraan vanhojen käämien päälle.Sieltä 3volttia tulee ulos apustarttiasennossa ja millinen rosteripellin liuska hehkuu valkosena aika nopeesti.Tarvii jalkapoljinkäyttökytkin rakentaa ja kolvi.
tarvis pari 3 tuuman kaasuläpäkotelookin löytää mieluiten ilmatteeksi kun 3 tuuman palloventtiilihanat on kiven alla.
Niin, siitä käyttövoimasta.
Jugi ei millään keksinny mikä laite oli kyseessä kun ton polttoainereaktorin tallissani näki.
Nyt olis sekä 7a että 5a kannet tallilla.pitäs viittiä viedä jommat kummat plaaniin.
Jos joku tietää erittäin sopuhintasen alumiinihitsarin niin kertokoon tänne.
Voisin näet täytättää noi montut noista orgis männistä.Tässä 350 73 mallin koneessa on matalamonttuset yksilöt jotka helpohkosti hitsais tasapäiksi.
Olen tässä koettanu diy pistehitsiä rakentaa että hst suodatinsukkiin sais päätyholkit hitsattua.
decan 350a akkulaturin muuntajaan saa käämittyä järeetä kaapelia suoraan vanhojen käämien päälle.Sieltä 3volttia tulee ulos apustarttiasennossa ja millinen rosteripellin liuska hehkuu valkosena aika nopeesti.Tarvii jalkapoljinkäyttökytkin rakentaa ja kolvi.
tarvis pari 3 tuuman kaasuläpäkotelookin löytää mieluiten ilmatteeksi kun 3 tuuman palloventtiilihanat on kiven alla.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Juu meinasin et pontikkapannuako se rakentaaa ku oli sen verran rosteripönttöjä
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Taas tätäkin tehty.Omistaja haluaa tän enstalven käyttöautoksi.Hurjana tavoitteena olis käydä katsastuksessa viikonloppuun mennessä.
Saas nähdä riittääkö virta.
Sain tänään lavan kasattua ja nostettua rungolle ja pultattua kiinni.
Sit repäsin ruiskutuspumpun suihkuputkineen irti ja apparin venakopan.
Tsekkasin keinut ja romulaatikoista valikoittin vähemmän kuluneita 5 kappaletta tilalle.Ruikkapumpun sovitteen irrotin ja asensin liian syvälle työnnetyn silikonitiivisteen uudelleen oikein.Nyt käy ainakin vähän pienemmällä naputuksella eikä öljyhöyryä roiski pumpun juuresta solkenaan.
Jostain tarttis löytää takavaloille johtosarja ja nakertaa varmaan hyttiin vähä uutta peltiä isompien reikien peitoksi.
Lasinpesuri ja lämppärikin lienee syytä laittaa kuntoon ja se vippaava vesipumpun hihnapyörä vaihtaa tai oikaista.
Niin, se kaasujuttu....
Koska tää ei ole mun vaan ton daamin niin päätin erimielisyydet käyttövoimasta hommaamalla pari pitkälavaista raatoa lisää.
Näitähän ei ole koskaan liikaa.
Saas nähdä riittääkö virta.
Sain tänään lavan kasattua ja nostettua rungolle ja pultattua kiinni.
Sit repäsin ruiskutuspumpun suihkuputkineen irti ja apparin venakopan.
Tsekkasin keinut ja romulaatikoista valikoittin vähemmän kuluneita 5 kappaletta tilalle.Ruikkapumpun sovitteen irrotin ja asensin liian syvälle työnnetyn silikonitiivisteen uudelleen oikein.Nyt käy ainakin vähän pienemmällä naputuksella eikä öljyhöyryä roiski pumpun juuresta solkenaan.
Jostain tarttis löytää takavaloille johtosarja ja nakertaa varmaan hyttiin vähä uutta peltiä isompien reikien peitoksi.
Lasinpesuri ja lämppärikin lienee syytä laittaa kuntoon ja se vippaava vesipumpun hihnapyörä vaihtaa tai oikaista.
Niin, se kaasujuttu....
Koska tää ei ole mun vaan ton daamin niin päätin erimielisyydet käyttövoimasta hommaamalla pari pitkälavaista raatoa lisää.
Näitähän ei ole koskaan liikaa.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Tulipas repästyä vähän itseäkin ihmetyttävällä temmolla huussi kasaan.
Kävin juuri katsastusreissulla ja leima tuli.
Kävin juuri katsastusreissulla ja leima tuli.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Kaikkea pikkusievää näperretty kuntoon ja ajettu, mm mittarivalojen polttimot ja hehkun merkkivalo kuntoon.
Yhen suuttimenkin vaihdoin kun naksutti selvästi.Naksuttaa vieläkin muttei niin paljon.
Siitä omistaja autolleen antoi kutsumanimen noksu.naksuttava nokivasara.
Poliisitkin rouvan tänään työmatkalla pysäytti...Tiedä kiinnittikö niitten huomion puuttuva takalaita, takapuskuri vai takarekisterikilpi?
Jokatapauksessa nehän ei uskonu että kyseinen romu on se joksi etukilpi sitä väitti ja halusivat nähdä runkonumeron.
Sen nähtyään muuttui sitten kuulemma asenne ihan toiseksi ja kehuivat kuinka on hienon näköinen ja oikeastaan kuntoinenkin vehje ja toivottelivat hyvää matkaa.että näin.
Yhen suuttimenkin vaihdoin kun naksutti selvästi.Naksuttaa vieläkin muttei niin paljon.
Siitä omistaja autolleen antoi kutsumanimen noksu.naksuttava nokivasara.
Poliisitkin rouvan tänään työmatkalla pysäytti...Tiedä kiinnittikö niitten huomion puuttuva takalaita, takapuskuri vai takarekisterikilpi?
Jokatapauksessa nehän ei uskonu että kyseinen romu on se joksi etukilpi sitä väitti ja halusivat nähdä runkonumeron.
Sen nähtyään muuttui sitten kuulemma asenne ihan toiseksi ja kehuivat kuinka on hienon näköinen ja oikeastaan kuntoinenkin vehje ja toivottelivat hyvää matkaa.että näin.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: -78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Oho enpä ole ennen kuullu että keltään runkonumeroa on tiellä tsekattu.. noh saivatpahan näpäytyksen.
Ja onnittelut leimasta!
Ja onnittelut leimasta!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests