Lämppärin kenno vuotaa, tilasin uuden. Otin samalla uuden vetoakselin stefan kun pikkasen tihkuu.
S-10 '88 Blazer 4x4
- LexEtAnnihilato
- Posts: 6
- Joined: Sun Feb 01, 2015 7:32 pm
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Helpointa ja mukavinta tossa kennon vaihdossa on se uuden ostaminen...se vaihto onki sit jotain aivan muuta
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ei ollu helppo vaihto joo, toi kyllä "sopi" paikoilleen mutta jäi n. 5mm raot ylä ja alapuolelle kun oli sentin kapeempi kenno eikä pinta ollut tasanen kennon ja päädyn suhteen.
Ei auttanu kun tehdä alumiinista L malliset pellit mitkä tukki sen ylimääräsen reijän. Olis kylmä ilma kiertäny niistä reijistä. Eikä kyllä noi putketkaan ollu 100% oikeella paikalla eikä oikean muotoset. Joutu vinguttaa tulipellin läpivientiä että sai kennon paikoilleen kun ei noita putkia ihan hirveesti uskaltanu väännellä. Joo olishan toin voinu kasata vanhalla kennolla ja taas purkaa sitten puol kojelautaa niin päätin että toi uusi sinne laitetaan ja auto ajoon. Kannatti kyllä kun lämpiää tosi paljon paremmin eikä enää vuodakkaan
Kruunasin homman vielä ottamalla takakontista glykolikanisterin ja paiskasin normaaliin tapaan takalasin kiinni:
Onneks oli toinen lasi varastossa niin ei muuta kun lasinpaloja imuroimaan ja uutta pulttaamaan kiinni. Täytyy kyllä riipasta siitä jonkun itseasentama takalasinlämmitin irti ja kalvottaa kunnolla
Ei auttanu kun tehdä alumiinista L malliset pellit mitkä tukki sen ylimääräsen reijän. Olis kylmä ilma kiertäny niistä reijistä. Eikä kyllä noi putketkaan ollu 100% oikeella paikalla eikä oikean muotoset. Joutu vinguttaa tulipellin läpivientiä että sai kennon paikoilleen kun ei noita putkia ihan hirveesti uskaltanu väännellä. Joo olishan toin voinu kasata vanhalla kennolla ja taas purkaa sitten puol kojelautaa niin päätin että toi uusi sinne laitetaan ja auto ajoon. Kannatti kyllä kun lämpiää tosi paljon paremmin eikä enää vuodakkaan
Kruunasin homman vielä ottamalla takakontista glykolikanisterin ja paiskasin normaaliin tapaan takalasin kiinni:
Onneks oli toinen lasi varastossa niin ei muuta kun lasinpaloja imuroimaan ja uutta pulttaamaan kiinni. Täytyy kyllä riipasta siitä jonkun itseasentama takalasinlämmitin irti ja kalvottaa kunnolla
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
"oho"
Oliks toi kennon vaihto semmonen "taistelu vesikauhuisen mäyrän kanssa" vai suhtok?
Oliks toi kennon vaihto semmonen "taistelu vesikauhuisen mäyrän kanssa" vai suhtok?
BMW M5 SBC 1993
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Tulihan siinä vähän voimasanoja käytettyä kun oli kiire aikataulukin..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Hyvin räsähtäny säpäleiks
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Siinäpä ennen lahti cruisea.. komeesti lämppärinjohteet kenossa
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Täytynee raapia noi vekke kunhan kaikelta taas kerkee..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Uusi hihnankiristin saapui, vanhassa kun klappia tossa jousto-osassa jo aika reippaasti
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests