e34 ///M5.0
Re: e34 ///M5.0
Proform?
Re: e34 ///M5.0
Tähän ois härski kunnon bloweri paketti kurkkimaan pellistä läpi
Re: e34 ///M5.0
Herje wrote:Tähän ois härski kunnon bloweri paketti kurkkimaan pellistä läpi
Jos olis fyrk niin sellanenhan tos olis. Vesipumpun merkki on perinteinen ccc, Cheapest China Crap. Tulkittiin tossa Mikan kanssa et se on täysin proformia vastaava mut maalipinnassa on hieman naarmuja, vois olla ns. beta-tuote.
BMW M5 SBC 1993
Re: e34 ///M5.0
Joo näyttää ainaki iha samalta ku monster kadetissa oleva proformi. Ei kai sekään mikää loistomerkki ole.. mut pelannu kyllä ihan hyvin.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: e34 ///M5.0
Mut en tiiä pystyykö nykyää enää ees luottaa ns. laatumerkkeihin. Neki voi olla ihan hyvin CCC-merkkejä vastaavia
Re: e34 ///M5.0
Pikku-Kalle wrote:Mut en tiiä pystyykö nykyää enää ees luottaa ns. laatumerkkeihin. Neki voi olla ihan hyvin CCC-merkkejä vastaavia
Mä oon ostanu PÄÄOSIN noita oikeita kilpamerkkejä ja BMW-merkattuja. Mut emt onks joku jarrulevy esim kovin erilainen jos se on ccc tai brembo.
BMW M5 SBC 1993
Re: e34 ///M5.0
Prkl kansallissosialistit oli lähettäny 2 sarjaa etujarrulevyjä. Kiva - nyt on toinen pari jos ekat kuluu loppuun...
Takalevyt tietysti vaan jäi uupumaan.
Takalevyt tietysti vaan jäi uupumaan.
BMW M5 SBC 1993
Re: e34 ///M5.0
Perse. Ruostetta vaan löytyy joka mestasta. Hyvä aihio mut on vaan vähän joka kohdassa pikkusia ruostereikiä.
Taka-akselia joutuu vähä modaa ni kulkee täyskaasulla suorempaa. Josko ottais Bimmerpartyn la-aamun kiihdytysajot etapiksi, olis kuukausi aikaa.
BMW M5 SBC 1993
Re: e34 ///M5.0
Minkälaisia muutoksia tulossa akselistoon?
Nuo yhet puslat näyttää ainakin olevan vaihtokunnossa.
Nuo yhet puslat näyttää ainakin olevan vaihtokunnossa.
Re: e34 ///M5.0
Tossa on ruottalaanen muuttanu sillä tyylillä mitä oon ite uumoillu, tolla mennään korkeita kaseja jo.
Uretaaniset isot kiinnityspuslat kumien tilalle, sitten kiinnityspisteitten siirtoa ylöspäin ja silleen et akseli on suoremmassa kun kiihdyttää. Sit lähtee automaattisen tasonsäädön leegot pois, uudet jarrut kokonaan, 300x10 -> 300x20 ja napoihin pitkät studit. Kaikki osat tietty puhtaaks ja maalia päälle. Kallistuksenvakaajat kaikki pois ja katsotaan mitä tilalle, ehkä Z-bar pallonivelpäillä. Tohon vakaajan tankoon on _hitsattu_keskelle joku lattaraudanpala, en ymmärrä miksi.
BMW M5 SBC 1993
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 57 guests