

Sit ohjaus välillä vähän tökki, kerta ei apusimpukan vaiholla parantunu ni katoin tota rättiniveltä ja sen seutua ku siel oli aika tiukat paikat.
Ja syy oli et vaihteiden putki otti rättiniveleen ja vaihdevipu kasauspultteihin = jääny vähän liian pitkäks TAI rattiputki liian edessä. En muista miten sen sillon ajatttelin rakennellessa mut mahd. taakse sen kuitenki toin ja sillee. Oli kans toi pusla karannu siitä alapäästä, tiiä sitte auttoko seki asiaan. Kuitenki nyt puslalle on tehty stoppari, ja rattiakselia on siirretty ehkä sentti tms taaksepäin.






Ja nyt siel on se noin sentti tilaa, oli ennen kiinni tos alhaalla. Ja se puslan karkaus aiheutti ton et se ei ollu ihan keskellä vaan joko ylä- tai alapuoli oli sisemmässä ja sit hankas tohon peltii tommoset kolot. Ei ollu silleen mahottomat jurnut noi, eikä vaihdevivun ni en alkanu niihin koskemaan.

Ompahan korjattu seki ja taas vähä turvallisempi tääki romu. Samalla ku laikkasin lyhemmäks noi rattiputken kiinnikkeet, otin pois ton reiän missä oli jarrupolkimen palautusjousi. No kattelin kojolla et se palautuu kyl eikä periaattees tarvi sitä, niin pistin sitte eripaikkaan pienemmän ja hellemmän jousen et se vetäis kuitenki löysät pois. Nyt on sitte paljo keposempi ohjaus- ja jarrutuntuma, nice!
