Od-miitti 2019
-
Re: Od-miitti 2019
Laita kokoontumisesta lisätietoa kun mun netti taas väittää tietoturvavirhettä tuohon linkkiin ja saatan siihen aikaan olla jyskälä\hankasalmi seudulla niin voisin pyörähtää siellä.
Tosiaan toukokuun viimeselle vklopulle oon varannu ison mökin peurungasta pe-su ja sinne nyt on ainakin toistakymmentä jo ilmottautunu varmaksi tulijaksi niin sinne vaan
Suurimmaksi osaksi toki kulut majoittujien kesken mutta jonninmoinen osallistumismaksu varmaan tulee perittyä niin saa mökin kulut sopivaksi kaikille
Suurimmaksi osaksi toki kulut majoittujien kesken mutta jonninmoinen osallistumismaksu varmaan tulee perittyä niin saa mökin kulut sopivaksi kaikille
Ja kyllä mulle ainakin toi linkki skulaa??
Mm... Onkos noi päivät nyt sitten ihan siinä kuun lopussa? Vai se edellinen rehellisesti toukokuun puolella oleva viikonloppu? Koulut ainakin tällä suunnalla loppuvat 1.6 joten niistä kinkereistä ei kuulemma voi ainakaan olla pois
"Elämä, se hauska juttu joka sattui matkalla kalmistoon".
hiltunen wrote:Mm... Onkos noi päivät nyt sitten ihan siinä kuun lopussa? Vai se edellinen rehellisesti toukokuun puolella oleva viikonloppu? Koulut ainakin tällä suunnalla loppuvat 1.6 joten niistä kinkereistä ei kuulemma voi ainakaan olla pois
Niinkuin sanoin niin TOUKOkuun vika vkloppu eli 25.-26.pvä
Eikö muillakaan muka toimi tuo linkki?
Muksu viikonloppu, ei pääse ja kun ei tuota viinaakaan juo niin ei jaksa kattella muiden kännäilyä
sbc350 wrote:Muksu viikonloppu, ei pääse ja kun ei tuota viinaakaan juo niin ei jaksa kattella muiden kännäilyä
No tulkaa päiväseltään käymään? Myös poker run on ko. Vkloppuna jklssä joten nähtävää piisaa kyllä