Maalaus ja pohjatyöt.

Datasheetit ja muut hyödylliset jutut

Moderators: sbc350, Luke

Jugi
Posts: 52
Joined: Tue Mar 19, 2013 10:41 am
Location: Lahti/Hollola

Re: Maalaus ja pohjatyöt.

Postby Jugi » Fri Jul 22, 2016 6:18 am

Kokeileppas rustyco geeliä. Sen voi vaik bräkleenil pyyhkästä pois ni ei välttämättä tarvi vedellä pestä. Sitä saa ainakin ART:ltä lahdesta(rico on siel töissä)

User avatar
Schweinhund.
Posts: 162
Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am

Re: Maalaus ja pohjatyöt.

Postby Schweinhund. » Fri Jul 22, 2016 10:01 pm

Tuuppa käymään ja tuo näyte-erä sitä geeliä ni kokeillaan.
Mä ostin oikein matto-asentajan mattoveitsen mutta vitut se kivikovaan tiivisteeseen pystynyt.
Epätoivo keinot keksii ja niin vaan kylmän rauhallisesti leikkasin pikkurälläkän katkasulaikalla tiivisteen ulkohuulen melkein läpiasti pois ja loput murtu sormivoimin.Sain lasin ehjänä irti.Mulla on nyt maalattuna yhtä ovea lukuunottamatta kaikki luukut.
Todennäköisesti vedän konepeltiin ja takaluukkuun vielä yhden kerroksen kun jäi hitusen ohueksi ja pitää maalata toinenkin puoli.
Huomenna aattelin hitsailla takahelmat ja takalasin ympärystän kuntoon, jos intoa riittää, myös takakontin tiivisteuran.
Hain tokmannilta teräsharjalaikkoja pikkurällään ja niillä sai hankalatkin raot putsattua.
Museoleimalle ei siis enää puutu kuin uudet tiivistee, konehuoneen kosmeettinen entisöinti ja koko sisusta.
Ja tietysti tarvis varmuuden vuoksi rengastaa ja laakeroida toi 389.Kukaan ei mun ostoilmoon vastannu mutta työpaikalta sosialisoin corveten startin ja siitä kävi kentät kuorineen ponchon starttiin.Nyt pyörittää huomattavan hyvin.Olikohan mulla tehtynä tästä lotjasta oikein oma projektitopic?
Haista
Kaavittu.


Return to “Tekniikka / Tietopankki”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests