Maalaus ja pohjatyöt.
Re: Maalaus ja pohjatyöt.
Kokeileppas rustyco geeliä. Sen voi vaik bräkleenil pyyhkästä pois ni ei välttämättä tarvi vedellä pestä. Sitä saa ainakin ART:ltä lahdesta(rico on siel töissä)
- Schweinhund.
- Posts: 145
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
- Location: Tiirismaan torni näkyy pihalle.
Re: Maalaus ja pohjatyöt.
Tuuppa käymään ja tuo näyte-erä sitä geeliä ni kokeillaan.
Mä ostin oikein matto-asentajan mattoveitsen mutta vitut se kivikovaan tiivisteeseen pystynyt.
Epätoivo keinot keksii ja niin vaan kylmän rauhallisesti leikkasin pikkurälläkän katkasulaikalla tiivisteen ulkohuulen melkein läpiasti pois ja loput murtu sormivoimin.Sain lasin ehjänä irti.Mulla on nyt maalattuna yhtä ovea lukuunottamatta kaikki luukut.
Todennäköisesti vedän konepeltiin ja takaluukkuun vielä yhden kerroksen kun jäi hitusen ohueksi ja pitää maalata toinenkin puoli.
Huomenna aattelin hitsailla takahelmat ja takalasin ympärystän kuntoon, jos intoa riittää, myös takakontin tiivisteuran.
Hain tokmannilta teräsharjalaikkoja pikkurällään ja niillä sai hankalatkin raot putsattua.
Museoleimalle ei siis enää puutu kuin uudet tiivistee, konehuoneen kosmeettinen entisöinti ja koko sisusta.
Ja tietysti tarvis varmuuden vuoksi rengastaa ja laakeroida toi 389.Kukaan ei mun ostoilmoon vastannu mutta työpaikalta sosialisoin corveten startin ja siitä kävi kentät kuorineen ponchon starttiin.Nyt pyörittää huomattavan hyvin.Olikohan mulla tehtynä tästä lotjasta oikein oma projektitopic?
Mä ostin oikein matto-asentajan mattoveitsen mutta vitut se kivikovaan tiivisteeseen pystynyt.
Epätoivo keinot keksii ja niin vaan kylmän rauhallisesti leikkasin pikkurälläkän katkasulaikalla tiivisteen ulkohuulen melkein läpiasti pois ja loput murtu sormivoimin.Sain lasin ehjänä irti.Mulla on nyt maalattuna yhtä ovea lukuunottamatta kaikki luukut.
Todennäköisesti vedän konepeltiin ja takaluukkuun vielä yhden kerroksen kun jäi hitusen ohueksi ja pitää maalata toinenkin puoli.
Huomenna aattelin hitsailla takahelmat ja takalasin ympärystän kuntoon, jos intoa riittää, myös takakontin tiivisteuran.
Hain tokmannilta teräsharjalaikkoja pikkurällään ja niillä sai hankalatkin raot putsattua.
Museoleimalle ei siis enää puutu kuin uudet tiivistee, konehuoneen kosmeettinen entisöinti ja koko sisusta.
Ja tietysti tarvis varmuuden vuoksi rengastaa ja laakeroida toi 389.Kukaan ei mun ostoilmoon vastannu mutta työpaikalta sosialisoin corveten startin ja siitä kävi kentät kuorineen ponchon starttiin.Nyt pyörittää huomattavan hyvin.Olikohan mulla tehtynä tästä lotjasta oikein oma projektitopic?
Mercury turnpike cruiser 57, Mercury marauder 63, Mercury monterey 63, Mercury monterey avo 63, Mercury colony park 63, Cadillac sedan de ville 64, Chevy c10 455 81. Mercedes-benz 220d 71, Mercedes-benz 230 70 Ford 17m 70 , Ford 17m 460 cid.94 c1500 454
Return to “Tekniikka / Tietopankki”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest