Re: OBD1 ja ccc-q-jet
Posted: Sun Nov 16, 2014 4:47 pm
Juu laitetaan jos semmoset saadaan.
Rälee juttu kun löytyy orgis omistajan käsikirja hanskalaatikosta niin lueskelin sitä hallilla joutessani.
Tämmösessä saa tehtaan luvalla käyttää enintääs 10% etanolia sisältävää ja enintään 5% metanolia sisältävää polttoainetta.
Että 95e10 liemi on ihan valmistajankin hyväksymää kamaa.
Tänään taas vaihdoin laatikkoon öljyt.
200r4 ottaa vaihdossa tasan 3 litraa.
Pari kertaa jo vaihtanu uudet ja suodattimen vaihdoin ekan öljynvaihdon yhteydessä.
Meinaa mustua öljyt ihan kymmenien kilsojen ajolla kun ne on edellisen kerran vaihdettu joskus kivisen ja sorasen aikoina tai sit tehtaalla laitettu.Eikä o lisäämälläkään vaihtunu kun toi ei vuoda mistään, yhtään.
Olis kiva saada toi satunnaisesti jumittava turbiinilukko toimimaan.Olen nyt tuplatsekannu sähkösolenoidin.Ilma menee puhaltamalla herkästi läpi, öljypumpussa oleva karakin liikkuu tosi herkästi ja sitäpaitti omaa järeän palautinjousen ja signaalipuoli on mitattu ettei ongelma ole sähköpuolella niin ei siinä oikein jää kuin tukkoinen öljynjäähdytyspiiri (joka kyllä lämpenee eli tuskin tukottaa) tai paskanen turbiini.
Jankki jässähtäny sinne turbiin kuoren ja lukkolevyn väliin niin tietäähän sen.
on muuten kaikista halvinta lootan täysremppaamista toi öljynvaihto ajallaan.
Rälee juttu kun löytyy orgis omistajan käsikirja hanskalaatikosta niin lueskelin sitä hallilla joutessani.
Tämmösessä saa tehtaan luvalla käyttää enintääs 10% etanolia sisältävää ja enintään 5% metanolia sisältävää polttoainetta.
Että 95e10 liemi on ihan valmistajankin hyväksymää kamaa.
Tänään taas vaihdoin laatikkoon öljyt.
200r4 ottaa vaihdossa tasan 3 litraa.
Pari kertaa jo vaihtanu uudet ja suodattimen vaihdoin ekan öljynvaihdon yhteydessä.
Meinaa mustua öljyt ihan kymmenien kilsojen ajolla kun ne on edellisen kerran vaihdettu joskus kivisen ja sorasen aikoina tai sit tehtaalla laitettu.Eikä o lisäämälläkään vaihtunu kun toi ei vuoda mistään, yhtään.
Olis kiva saada toi satunnaisesti jumittava turbiinilukko toimimaan.Olen nyt tuplatsekannu sähkösolenoidin.Ilma menee puhaltamalla herkästi läpi, öljypumpussa oleva karakin liikkuu tosi herkästi ja sitäpaitti omaa järeän palautinjousen ja signaalipuoli on mitattu ettei ongelma ole sähköpuolella niin ei siinä oikein jää kuin tukkoinen öljynjäähdytyspiiri (joka kyllä lämpenee eli tuskin tukottaa) tai paskanen turbiini.
Jankki jässähtäny sinne turbiin kuoren ja lukkolevyn väliin niin tietäähän sen.
on muuten kaikista halvinta lootan täysremppaamista toi öljynvaihto ajallaan.