Kyllähän tää nyt toimii!
Tulpista oli sit kiinni.Tänään ricothekidin työsuhdeastro kärsi rökäletappion liikennevaloskaboissa.
Kävin tutulla a-siantuntialla vielä täyttämässä ilmastoinnin, samalla tietysti vuototestaten ja nyt pelaa sit sekin.
Tossa olis nyt uudet etuovien tiivisteet ja oikeanpuolen ulkokahvat asennusta odottamassa.
OBD1 ja ccc-q-jet
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: OBD1 ja ccc-q-jet
Kiitos kiitos!
Olikos Herrakanilla jotain parempiakin maalarin pätevyyksiä? Ja joutilasta aikaa?
Tarttis toi 59 pontiac maalata ja apu ei olis pahitteeksi, sitte kesemmällä.
Täällä olis meinaan majoittumiseen soveltuva rantamökkikin jouten ja sopivaa korvausta niin haluttaessa tarjolla.
Sen pohjatöihin aattelin sijoittaa hitusen enempi kuin pickupin edelliseen maalaukseen johon jugi ja rico osallistuivat, siihenhän käytettiin vissiin ruhtinaalliset kolme varttia ja sit vedettiin pintaväri.
Täytyy myöntää että tää topic olisi ehkä sittenkin enemmän kotonaan projektit osiossa mutta täältä sen ccc tekniikan kanssa painivat harrastajat ehkä sen helpommin löytävät.
Täytyy jossain vaiheessa kerätä ykkössivulle yhteenveto.
Olikos Herrakanilla jotain parempiakin maalarin pätevyyksiä? Ja joutilasta aikaa?
Tarttis toi 59 pontiac maalata ja apu ei olis pahitteeksi, sitte kesemmällä.
Täällä olis meinaan majoittumiseen soveltuva rantamökkikin jouten ja sopivaa korvausta niin haluttaessa tarjolla.
Sen pohjatöihin aattelin sijoittaa hitusen enempi kuin pickupin edelliseen maalaukseen johon jugi ja rico osallistuivat, siihenhän käytettiin vissiin ruhtinaalliset kolme varttia ja sit vedettiin pintaväri.
Täytyy myöntää että tää topic olisi ehkä sittenkin enemmän kotonaan projektit osiossa mutta täältä sen ccc tekniikan kanssa painivat harrastajat ehkä sen helpommin löytävät.
Täytyy jossain vaiheessa kerätä ykkössivulle yhteenveto.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: OBD1 ja ccc-q-jet
Toistaiseks kaikki aika menee dollarin jahtaamises eikä harrasteis. nyt oon 3 peräkkäistä viikonloppua vasaroinu käyttistä kasaan, jos vaik alkuviikosta sais siihen leiman. katsastusukko katkas ruostuneen jarruputken jarrudynossa.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 169
- Joined: Mon Feb 23, 2015 12:18 am
Re: OBD1 ja ccc-q-jet
vectrasta katsastaja katko kans jarruputken, oli tuttu mies niin antoi ajaa kotiin, kehotti ajamaan hyvin varovasti ! ajoin vielä 3 päivää töihin kun oli lyhyet matkat eikä kerenny heti korjata eikä menny kun yks risteys pitkäks ilman vahinkoa .
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: OBD1 ja ccc-q-jet
Laitetaas taas muistiin panoja ettei sitten unohdu.
Puolikylmänä on vielä laihaseos ongelmaa kun ryyppy lähtee pois mutta kone ei ole vielä closed loopissa.
Säädetään lisää.
Siitä huolimatta tänään heitettiin pidempi reissu.
336km ja 34,6 litraa bensaa.
Laskekaa ja ihmetelkää.
Puolikylmänä on vielä laihaseos ongelmaa kun ryyppy lähtee pois mutta kone ei ole vielä closed loopissa.
Säädetään lisää.
Siitä huolimatta tänään heitettiin pidempi reissu.
336km ja 34,6 litraa bensaa.
Laskekaa ja ihmetelkää.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: OBD1 ja ccc-q-jet
Hyvin on pelannu.Mun duunaama datakaapeli on oleskellu sareksilla lainassa ja hänkin sai sillä omaan yksilöönsä yhteyden.Ihan siis online muodossa.
Mun suuri hupini on nykyään letukalla liikkeellä ollessa demonstroida kaikille miten hienosti se pelaa silleen et kun tulee puhe ccc sähkökaasarista niin pistän ton aina silleen käymään että seison auton vieressä et varmaan kaikki näkee etten pääse koskemaan kaasupolkimeen.lähtee aina ilman sahailua tulille, nykyään.
Turbiinilukko jää vieläkin jumiin jos ajaa yhtäsoittoo yli 20km muttei haittaa kun se hellittää kun loota pykältää ykköselle eikä toi toimivasta kaasarista johtuen sammu valoihin em viasta johtuen.
Mun suuri hupini on nykyään letukalla liikkeellä ollessa demonstroida kaikille miten hienosti se pelaa silleen et kun tulee puhe ccc sähkökaasarista niin pistän ton aina silleen käymään että seison auton vieressä et varmaan kaikki näkee etten pääse koskemaan kaasupolkimeen.lähtee aina ilman sahailua tulille, nykyään.
Turbiinilukko jää vieläkin jumiin jos ajaa yhtäsoittoo yli 20km muttei haittaa kun se hellittää kun loota pykältää ykköselle eikä toi toimivasta kaasarista johtuen sammu valoihin em viasta johtuen.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Return to “Tekniikka / Tietopankki”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests