
Elikkäs pikku background-selvitys on siis että viistoistakesäsenä -06 hommasin tän ja siitä asti ollu enempi ja vähempi levällään, mutta tehty siis ihan alusta asti kaikki ite tommosena frame-off tyyppisenä kunnostuksena/paranteluna.
Peruspohjana siis urtsipuslat jokapaikassa, capricen jouset joka nurkassa (edessä lyhennettynä), Olssin 350+350+10kartiolukollinen 3,5 välläri.
Tän kanssa mä siis oon opetellu kaikki hommelit ja työstömenetelmät ja jälkikin on sen mukaista

Mut tästä ei tosiaan löydy semmosta nippeliä mitä en ois purkanu (paitsi perä kun ei siinä oo mitään vikaa) ja hiplannu

Mut joo, mikäli joku haluaa eritoten nähdä vanhoja kuvia joissa kori pois rungolta yms. ni on mulla jotain tallessa mitä on onnistunu säilymään kolmen kovon leviämisen jäljiltä, mutta lähinnä ajattelin päivitellä tänne näitä uusimpia uutisia

Ja tällähetkellä siis tämmösessä kuosissa:

Ei mikään kukkanen siis mutta ehkä mä jo ensitalvena jaksaisin maalata sen

Tälle kaudelle tein vihdoin ton fresh-air intaken kun oon jo pidempään sitä miettiny... Piti alunperin tehdä dual snorkkelina mutku toi akku on toisella puolella tiellä ni tein sit vaan yhden 3" lähdön näin alkuun kunnes jaksan siirtää akun muualle


Orggis ilmanputsarikotelo siis korotettu +tehty 3" lähtö ja putsarina simotan sieni tuolla maskissa sisemmän ajovalon tilalla.
Sit se ikuisuusongelma, eli paska tankkipolitiikka... oli siellä mersun tankkikin joskus mutta eihän sieltä bensaa tullu mutkassa ja kun orggistankkikin maksaa 200$ ni ostin sit vihdoin vaahdotetun 60litrasen JAZ:in. Siihen sit piti tietysti muokata täyttöputki ym.

Sit vedin sen rosterilla lavan alle orggistankin paikalle ja täytyy sanoa että helpoin modifiointi tän auton kohdalla EVER! Sehän on ku tehty tonne alle




Tänään siis sain kaikki paikoilleen ja ekaa kertaa mun omistuksessa ollessa siin on toimiva tankki



Että tämmöstä tällä kertaa, jos herää kysymyksiä mihin tahansa liittyen niin selvennän omia työmenetelmiäni ym. oikeinkin mielelläni
