Tein tollasen alumiinilevyn, minkä päälle tulee sulakeboxi ja ecu kiinni. Ainakin nyt väliaikasesti.
Uudet lambdat tuli ja vaikuttas nyt olevan oikeen mallisetkin. Karsin pois loput piuhat, esim takimmaiset lambdat ja maffin piuhat. Ei oo enää ihan hirvee spagettihirviö. Kytkin myös VSS anturin kiinni, vakiossa johtosarjassa oli tollanen jatkokappale, josta tein tohon tarvike VSS anturiin liittimen kolvaamalla sen johdot noihin nastoihin.
Sormilla kun pyöritteli VSS tankoa niin alkoi OBD kertoa nopeustietoa
Bensalinjaan tuli AN sovitin, missä on kierteet bensamittarille. Tollasen kärsineen mittarin löysin tallin laatikosta ja laitoin testiks kiinni, testasin paineilmalla bensanpaineensäädintä ja kyllähän se nosti paineitta samalla kun sille antoi painetta pistoolilla. Pitää kattoo millasen systeemin tekee tohon, et näkis ajossa paineet..
Virittelin HPtunerssiakin kiinni boxiin, sain ladattua tunen koneelle ym. VATS on tosiaan päällä, siksi ei jää käymään. Täytyy lisenssi ostaa niin saa alkaa tekemään muutoksia. VIN koodin mukaan toi motti oliskin 2001 GMC yokonista
TH400 on eri jako öljypohjan pulteille, kun 350:sessä. Tein shifterin vaijerille uuden bräketin, nyt menee pykälätkin sisään oikein