Toinenkin hukkaportin kello tuli postissa tänään.
Tein ylävesiletkuun tollasen putken pätkän, missä on flektin anturi, moottorin lämpötila-anturi ja steam letkulle liitentä, kun syylärissä ei sitä ole..
Ton flektin ohjauksen saa vissiin myös ECU:lle, mut pitää kattoo sitä sitte miten toteuttaa.
Sain vedettyä lootan öljynlinjat syylärille, siitä extrajäähylle ja takasin lootaan. Laitoin kuitenkin tollasen vähän ohuemman jäähdyttimen, mikä oli jääny ylimääräseks talliin pyörimään. En oikeen löytäny järkevää paikkaa tolle paksulle mötikälle. Laitoin öljylinjaan myös sähkösen lämpömittarin anturin, niin näkee vähän miten kuumana loota käy.. Myös kaikki vesiletkut on nyt kiinni.
Öljynpalautukselle tein vielä kuitenkin toisen tankin kuskin puolen turbolle. Huoletti se, että paluulinja meni ylämäkeen. Nyt kun suljen apparinpuolen keruusäiliön huohottimen, vetää pumppu myös kuskinpuolen säiliön tyhjäks alipaineella, vaikka väliletku menee tuolta perän yläpuolelta. Huohotin on nyt siis tuossa kuskinpuolen uudessa tankissa. Noh saa nähdä pelaako..
Laitoin myös nopeusanturin kiinni laatikkoon, meni ihan heittämällä.
Kardaaniakin alotin jo lyhentelemään, siitä lisää myöhemmin