Ahtoputki kulkee noin pakoputken vieressä. Ehkä jotain lämmöneristettä välin vois harkita?
Öjynkeruusäiliö ja pumppu asennettu, tosin ei mahtunutkaan yhtenä pakettina mihinkään, vaan jouduin laittamaan ne omille paikoilleen.
Ongelma on tuo kuskinpuolen turbon öljynpaluuletku, joka joutuu käymään pienen mutkan ylhäällä, että pääsee murikan yli. Koitin miettiä jotain toista reittiä mut ei oikeen suoraa linjaa säiliölle ole. Periaatteessa toi pumppu vetää kyllä öljyn tuolta letkusta, mut vasta käytäntö näyttää toimiiko tuo. Ainiin ja taivuttelin 12mm rst putkesta linjan turbojen öljypumpulta auton keulaan asti, missä linja menee letkulla sitten öljypohjan etuosaan. Öljyn painepuoleen tilasin PTFE letkut, jospa ne kestää sitten kuumaa öljyä jonkun aikaa.
Laittelin öljynpaineanturit koneen takaosaan kiinni ja pulttasin imusarjan paikalleen. Harmittavasti oli yksi imusarjan pultti kadonnut, noi kun on sellasia vähän spessun mallisia. No jospa rockautosta sais uudet pultit tms. Laitoin myös läppärungon ja ahtoputken paikalleen, niin näkee vähän mihin muut roinat sitten menee.
Tilasin tähän uuden moniurahihnan, mutta heitin hatusta et mulla on 105a laturi. No ei ollu, vaan on vissii 130a kun se tarvii ihan vähän pidemmän hihnan. No moottorin mukana tullu hihna oli tallessa, aika huono, mut kyllä sillä ekat startit vetää, jos ei tuu rockautosta tilattua ennen sitä muutakin roipetta.
Vanhassa motissa oli apparin puolella lisätuki, ettei moottori pääse keinumaan kiihdyttäessä ym. Pienellä modauksella sain sen natsaamaan myös uuden moottorin kanssa. Vähän ekstra tukea, ettei lähde liikaa liikkumaan
Täysalumiininen syyläri pitäs tulla viikon sisään, ja jos se käy vielä paikalleen niin ihan jees