Joo mega kolme varmaan jo ihan jees, mutta tollasta OEM purkkia on aika moni heppu aikoinaa miettiny ja suunnitellu johtosarjaa niin, ettei siihe tulis häikkiä. Kun se kerran on säädettäväkin, niin laitan sen käyttöön tähän.
Jotain pientä oon koittanu ehtiä tusaamaan. Sain hitsattua kuskinpuolen putken pakosarjalta turbolle valmiiks. Sorvasin myös turbon painepuolelle tollasen lähdön, mikä tulee v-bandilla kiinni:
Downpipen lähtö on 4", joka sitten kapenee kartiolla 3" putkeksi. Katoin ATK:sta et toi 3" pitäs olla näille tehoille ihan jees. Pidempikin tuo 4" pätkä vois olla, mut kuskinpuolella täytyy aika pian alkaa kääntää putkea alaspäin jarrutehostajan vuoksi ja vielä mahduttaa se runkopalkin ja rattiakselin välistä menemään.
Sorvasin prässille tollasen kartion millä painoin 3" putkesta -> 4"
Ainiin ja uudet nakuanturit tuli. Tilasin samaan aikaan niille liittimet ja myös nokan asentotunnistimen liittimen. Eipä oo vielä näkyny, DHL kestää näemmä ainaki viikon pidempään kun fedex