Toivottavasti pääsee ajelee ensikesänä.
Uusia juttuja oppii kun tän LS koneen kanssa puuhastelee. Toi levy mikä pitää nokan paikoillaan tiivistää samalla nostajien öljykanavat etupäässä. Siinä oli vulkanoitu tiiviste, joka pesun yhteydessä hävis johonkin. En edes kiinnittänyt huomiota siihen, kun onhan mulla "täydellinen" tiivistesarja. Mut tuohonpa ei ole tiivistettä olemassakaan, vaan vaihdellaan aina koko levy. Noh onneks etrasta löyty aikas sopiva o-rengas. Vaikuttais et tolla pitää ok.
Kansiin laitoin uudet ohjurinkumit ja venttiilienjouset kiinni.
Jakopään pistin myös nippuun
Kampuran stefa on tosi outo kapistus tässä. Varmaan puoli tuntia ihmettelin ja googlettelin et miten päin se pitää laittaa. Noh kai se on oikein, kuulemma huomaa aika äkkiä jos ei ole