Page 26 of 26
Re: 78 malibu
Posted: Sun Nov 03, 2024 8:57 pm
by rallikuski
Kun "ei jaksa kirjottaa" niin laitetaan taas linkku tubeen pällisteltäväksi
https://youtu.be/R3Q2UWgODIg
Re: 78 malibu
Posted: Mon Nov 04, 2024 9:08 am
by Camino79
Tuli kateltua pätkä ja heräs semmonen ajatus mieleen, että eihän oo nostajavikaa? Kulunu nostajan pohja vituiks ja välillä pyörähtää niin että on enemmän/vähemmän nostoa tai sit ite hydesäätö jumittelee?
Ja pysyykös sytty kuitenkin precis samassa kohtaa sillon kun alkaa sekoilemaan? Ettei keskipakosäädin tai moduli vittuile?
Re: 78 malibu
Posted: Tue Nov 05, 2024 12:12 pm
by rallikuski
Camino79 wrote:Tuli kateltua pätkä ja heräs semmonen ajatus mieleen, että eihän oo nostajavikaa? Kulunu nostajan pohja vituiks ja välillä pyörähtää niin että on enemmän/vähemmän nostoa tai sit ite hydesäätö jumittelee?
Ja pysyykös sytty kuitenkin precis samassa kohtaa sillon kun alkaa sekoilemaan? Ettei keskipakosäädin tai moduli vittuile?
Sytty pysyy samassa lampulla katottuna.
Täs on kovat nostajat niin ei ainakaan hydysäätö jumittele, mut pitänee seuraavaks alkaa purkamaan konetta kun ettii eka taas motia hommaan niin sittenhän sen näkee mitä sieltä vastaan tulee

Re: 78 malibu
Posted: Tue Nov 05, 2024 5:26 pm
by Camino79
Vpishan siinä lähteä ihan perusmittauksistakin ni jos välttys purkamiselta, ihan purkkamittaus vaan hyvällä mittarilla ni sekin saattas kertoa jos on jotain mekaanista häikkää eikä ois paha tehdäkään

Re: 78 malibu
Posted: Thu Nov 07, 2024 10:21 am
by rallikuski
Camino79 wrote:Vpishan siinä lähteä ihan perusmittauksistakin ni jos välttys purkamiselta, ihan purkkamittaus vaan hyvällä mittarilla ni sekin saattas kertoa jos on jotain mekaanista häikkää eikä ois paha tehdäkään

Joo, näin se pitänee alottaa mutta varmaan saa ootella kevääseen taas motivaatiota... Kelkat kaipais nyt akuuttia huomiota että sais ainakin toisen valmiiks ennen oikeita keleje
