Tässä kaiken näköstä saanut tehtyä.
Konehuoneen fiksailin vähän parempaan kuntoon. Siellä kun oli ruostetta, silikonia, alustamassaa ja muuta ylimäärästä paskaa ihan riittävästi. Akkukotelon pohjan ruostereikäkin kätevästi kitattu sikamassalla umpeen.
Tälleensä meni muutama ilta, jakkaralla istuessa ja makitalla jyystäessä
Sitten epoksia pari kerrosta, Ppg f391
Pari tuntia epoksin kuivattelua, sitten pintaväri ja lakka
Sitten mylkkäsin tekniikan paikalleen, vaihdelaatikon takakannake piti taikinoida uusiksi tuon m46:n takia, mutta aika helppohan tuo oli tehdä parin tarvikemallin tukikumin kanssa. Savutkin tuli otettua, sytytys oli aluksi reippaasti persiellään mutta kun sattui kohdalleen niin kävikin ihan iloisesti
sen enempää en kehdannut moottoria käyttää, pakoputki puuttuu vielä niin on aikamoinen mekkala. Lootakin kävi kusemaan kannen välistä öljyä pihalle, lätkäsin sen liiman kanssa kiinni, toivottavasti pitää. Pakoputkitarvikkeet tuli ostettua jo, pitäisi vaan räpellellä niistä valmis teos.
Jousituksen sain eilen suht valmiiksi, eli piuhat ja letkut vedetty. Pitää vaan vielä letkut ja piuhat niputella fiksummin kasaan, ja asennella kojikseen painemittarit, jahka keksin niille sopivat paikat. 240:n kardaaniakin sovittelin paikalleen, mutta eihän se helposti sinne sovi... Ois pitäny ujutella se tunneliin ennen kuin laittoi laatikon paikalleen, nyt se ei sovi sinne kun on laatikko tiellä. Pitää keksiä jotain, ei kiinnostas laatikonirrotushommat yhtään.
Etupalkki maassa, kuten pakosarjakin. Eli joutuu irrottamaan pakosatsinkin vielä modaamista varten, että ei ottas maahan kiinni. On tämä tuunaaminen hieno laji...