Rauhallisesti etenee Sierra rojekti, mutta etenee kumminkin.
7satanen on kiinni, turbiini keskityy mutta ei vielä kiinnity vetolevyyn, kardaani vaihtu 2 osaisesta chevy/cossu sierra ratkaisusta 1 osaiseen 4wd Aerostarin keppiin. Gemssun yoke kävi pökkäämällä tohon Fordin pikku ristikkoon ja perän päähän jäi tilaa 40mm jaonmuutos spacerille. Josta kiitos STA Racingille.
US Partsista tuli Griffinin jäähdytin, joka pikku modeilla meni orkkis paikalle. Flektit vielä on kiinnittämättä.
Ja juuri saamamme tiedon mukaan pitäis olla joulukuussa tilatut venajousetkin jo saapuneet eli pääsiäisen pyhinä vois kuvitella saavansa kattilan nippuun.
Viimeaikoina on askarreltu 4bbl EFI läppärungon kanssa. Holleyn 750 dp throtle plate yhdistettynä 2" 4 reikäseen spaceriin ja siihen suutinta, fuel railia,tps:ää ym. Eikä toiminnasta ole mitään takeita.
Helpompi, halvempi ja todnäk toimivampi olis ollu ostaa valmis tehdastekonen. Mutta tohon hyvä vedota jos ei pelit soita. Onneksi on sentään 1000ppm HC:t tossa kopassa..
Classic Motor Show lähenee uhkaavasti, nyt alkaa epäilyttää tokko tällä ehtii harrasteajoneuvo parkkiin.
Mutta ainakin siellä voi keekoilla harrasteajoneuvo henkinen takki päällä.
Kuvia on vielä vähänlaisesti, kun ne jotka oli huuhtoutui pesukoneessa edellistä luurista..