Se on rahallisesti niin kaukaunen hanke ettei siitä kannata puhua. Mut nyt tähän projektiin, purin koneen muttereiks.
Männät on Keith Blackin 119:t eli 030 pattipäät, hyperueuteettiset mallit.

Veivit vaikuttais ihan vakioilta kun vertasin scatin I-beameihin:

Koko kone on kärsinyt pois paikaltaan hypänneen nostajan takia öljypulasta ja laakerit oli tän näköset kauttaaltaan:

1 ja 2 pyttyjen laakerit oli huonommat kun tietty vähemmän öljyä etupäässä. Muuten laakerit oli kaikki STD kokoset..
Kampura on suhteellisen tuore, 86 ja up valumalli. Kaulat näytti kohtuullisilta ja saattaa saada vielä pelin
pelkällä kaulojen kiillottamisella

Runkolaakerit oli kauttaaltaan paremmassa kunnossa kun kiertokankien lakrut

Harmillisesti tätäkin konetta on säilytetty huonosti jossain vaiheessa, pyttyihin on päässyt vettä.
Yksi oli aika pahan näköinen, muissakin oli pientä jälkeä mutta mäntä on ollut onneks alareunassa
niin sillä ei ole juurikaan merkitystä. Tässä pahin pytty:

Loput oli ihan ok

Nokka on suhteellisen ärtsy verrattuna noihin saastekansiin, compin extreme energy

236/242 @ 050 ja 0.51 nostoa molemmin puolin.
http://www.compcams.com/Company/CC/cam- ... d=226&sb=2äkkiseltään tarkasteltuna nokka näytti ehjältä.
Saas nähä mitä tästä nyt tekee, kannet pitäs kyl melkein hommata paremmat ja veivit ainakin vaihtaa
parempiin. Hirveetä budjettia tähän mylleen ei ole mutta ei viittis tehdä turhaa työtäkään.