S-10 '88 Blazer 4x4
Posted: Thu Jul 25, 2013 7:25 pm
Tässä ettiskelly käyttistä talveksi, kinkäppi kun tuli viimekeväänä myytyä. Pari hyvähköä pikappia ehti mennä kun soittelin niistä, sitten tärppäs ihan omilta nurkilta tämmönen blazeri
Kyljissä ollu jotkut tarrat kun näkyy noi killtävämmät kohdat?
Tonnin tosta köyhty. Tuotu maahan joskus jonkun siviilin toimesta. Pohja, runko ja helmat siistit, pikkusen pintaruostetta siellä täällä. Päällipellit tosi hyvät, lommoja toki on.
Ainut ruostekohta ulkopelleissä on kuskinpuolella takaheijastimen alla, sekään ei oo läpi vaan maali lohjennu pois.
Mylly on 2.8 litranen 60 asteen v6 tbi ruisku, vaihteistona 5 vaihteinen manuaali.
Muutama vikakin tosta toki löytyy, starttaa ei ollenkaan, joko startti tai muu ongelma, pitää tutkia. Mäkistartilla lähti heti käyntiin.
Ohjauksessa on väljää simpukan varressa ja ilmeisesti joku on ropeltanut itse simpukkaa kun se on vuotannut(ja vuotaa edelleen) ja säätänyt pieleen sen kiristysmutterin
simpukan kopan päältä, ohjauksessa on tosi paljon klappia..
Tää tarttis nyt ennen syksyä laitella kuntoon, leimaa on kivasti vuoden päähän eli sen puolesta ei oo ongelmia. Tarkotus olis viritellä toimimaan e85:llä tämä.
Harmi kun on vähäpäästöinen, ei pääse isommin ahtimia suunnittelemaan Tosin toi 120hp tuntuu liikuttavan tota ihan riittävän nopeesti
Varusteitakin tossa on iha jees, sähköikkunat, keskuslukko, ilmastointi ja cruise. Niistä toimii ainakin keskuslukko ja sähköikkunat. Cruise ja ilmastointi olis kiva pistää kuntoon kans..
Kyljissä ollu jotkut tarrat kun näkyy noi killtävämmät kohdat?
Tonnin tosta köyhty. Tuotu maahan joskus jonkun siviilin toimesta. Pohja, runko ja helmat siistit, pikkusen pintaruostetta siellä täällä. Päällipellit tosi hyvät, lommoja toki on.
Ainut ruostekohta ulkopelleissä on kuskinpuolella takaheijastimen alla, sekään ei oo läpi vaan maali lohjennu pois.
Mylly on 2.8 litranen 60 asteen v6 tbi ruisku, vaihteistona 5 vaihteinen manuaali.
Muutama vikakin tosta toki löytyy, starttaa ei ollenkaan, joko startti tai muu ongelma, pitää tutkia. Mäkistartilla lähti heti käyntiin.
Ohjauksessa on väljää simpukan varressa ja ilmeisesti joku on ropeltanut itse simpukkaa kun se on vuotannut(ja vuotaa edelleen) ja säätänyt pieleen sen kiristysmutterin
simpukan kopan päältä, ohjauksessa on tosi paljon klappia..
Tää tarttis nyt ennen syksyä laitella kuntoon, leimaa on kivasti vuoden päähän eli sen puolesta ei oo ongelmia. Tarkotus olis viritellä toimimaan e85:llä tämä.
Harmi kun on vähäpäästöinen, ei pääse isommin ahtimia suunnittelemaan Tosin toi 120hp tuntuu liikuttavan tota ihan riittävän nopeesti
Varusteitakin tossa on iha jees, sähköikkunat, keskuslukko, ilmastointi ja cruise. Niistä toimii ainakin keskuslukko ja sähköikkunat. Cruise ja ilmastointi olis kiva pistää kuntoon kans..