Vihdoin kerkesin vaihtaan vuotavan pyöränlaakerin.
Ei ollu mitään ihmeitä tapahtunu murikan puolella, öljytkin oli vielä puhtaat.
Vanha siirtolaakeri lähti kätevästi, kun hitsas kooliin ympäri sauman ja vielä mutterit liukuvasaralle. Ekalla napauksella lähti.
Uusi paikallaan
Koppa kiinni ja uusi tarra liimattu
Jarrukengiksi laitoin varastosta löytyneet uudenveroiset, en pistäny vielä uusia kenkiä, haluun nähdä et toi varmasti pitää nyt öljyt sisällä
Mulla on uudehkot jarrurummut uusien kenkien kaveriks, niin vois keväällä pistää sitten uudet kamppeet taakse kaikki.
Laitoin myös lämpimän imuilman venttiilin toimintaan ilmanputsarinkotelossa. Piti se jo syksyl laittaa, mut en oo muka kerenny. Nyt hörii joutokäynnillä/osakaasulla lämmintä ilmaa pakosarjan lähettyviltä. Pelaa kylmänä nätimmin e85:n kanssa.