S-10 '88 Blazer 4x4

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Sat Aug 17, 2013 2:00 pm

Alottelin vihdoin pitman armin vaihtoa, heti homma tyssäsi kun ei ollut sopivaa avainta varren kiinnitysmutterin avaamiseen.
Noh laitoin plasman laulamaan ja tein sopivan avaimen:

Image

Putki jatkovartena käänsin ja lähtihän se:

Image


Sit joutuu irrottaa 2/3 simpukan pulteista et mutteri ja varsi mahtuu irti.. saa nähdä tuleeko ilman väkivaltaa,
ei jaksais koko simpukkaa irrotella letkuista ja rattiakselista


Image

casull
Posts: 2
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby casull » Sat Aug 17, 2013 2:49 pm

Aika paljon kaikkea pientä jouduit tekemään, mutta aika hyvähän tosta näyttää tulevan. Ei mikään mahdoton pommi ollenkaan.

User avatar
herrakani
Posts: 480
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Helsinki

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby herrakani » Sun Aug 18, 2013 9:51 pm

vitusti lekaa tohon takakulmaan niin lähtee. ja jos ei lähde ni mulla on ulosvetäjä.
BMW M5 SBC 1993

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Sun Aug 18, 2013 10:23 pm

Joo huome voisin koittaa irrottaa, duuniski on jotain ulosvetäjiä ja voinhan silpoo ton vanhan kun ei sil tee mitään..

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Mon Sep 02, 2013 1:59 pm

Image

Sain apuja, nyt on pitman armi vaihdettu. Tulihan jämäkämpi ohjailla :mrgreen:

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Wed Sep 04, 2013 9:23 am

Perehdyin hiukan aurauskulmiin ja olihan siellä ihan miehekkäästi käännetty sentti aurausta :mrgreen:
Tolla omalla hienolla mittaraudalla säätelin sen lähelle nollaa ja parani ajettavuus pirusti. Tarvii vissii viiä viel oikeesii säätöihin kuitenkin.

Pikkasen toi on tiputellu jäähynestettä ja nyt selvitin mistä tulee, ja sieltähän se mistä aavistelinkin:

Image

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Fri Sep 06, 2013 12:17 pm

Uus vesipumppu, jarrupalat ja hihna:

Image

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Sat Sep 07, 2013 8:53 pm

Itte kun en oo vieläkään oikeen ropauskunnossa niin emäntä päätti vaihtaa blazeriin vesipumpun, iltapuhteina raapasi vanha irti:

Image

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Sun Sep 08, 2013 3:19 am

Meanwhile emäntä vaihtaa vesipumppua niin frendi kolvas tälläsen ALDL piuhan millä pitäs saada yhteys blazen ecuun, pc:lle asensin WinALDL ohjelman.
Pitäs päästä tosiaan näkemään kaikki sama data mitä ecu moottorista näkee.

Image


http://winaldl.joby.se/aldlscreen.htm

Asentelin myös tollasen ilmaisen Tunerpro ohjelman millä pitäs pystyä muokkaamaan karttoja, mutta tässä vehkeessä pitää vissiin aina polttaa
uusi prommi piiri että saa pysyvät muutokset? Vielä vähän opiskelun alla miten nää kaikki systeemit pelaa..

Pikku-Kalle
Posts: 606
Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
Location: Kajaani
Contact:

Re: S-10 89 Blazer 4x4

Postby Pikku-Kalle » Sun Sep 08, 2013 7:24 am

No onhan toi jo aika hyvin jos pääset sinne sisälle. :D


Return to “Projektit”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests